Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ja eerst eens iemand vinden in omgeving Eindhoven die de apparatuur en software heeft (VCDS) haha, maar met leaving home bedoel je dat als ik de auto ontgrendel dat de lampen aan gaan toch? en coming home dan bij het vergrendelen?proberen kan altijd leaving home is automatisch, coming home is met groot licht seinen. vcds, bcm (09), coding, ik dacht byte 12 ergens
Ik heb het bij mijn vrachtwagen zodat de ramen op een kier kunnen zonder dat het binnen regent. (als er gekampeerd word)
https://mypolo.nl/xenforo/threads/g3-zijwindschermen-polo-6r-6c-5deurs-voorzijde.10223/
Kan je als je daar bent even vragen wat ze kunnen doen met een 1.2 TSI 110PK (met 6bak)? Wil de mijne misschien gaan chippen. Thanks!!Afspraak gemaakt bij BR-Performance in Raamsdonksveer. Schijnt ook een goede te zijn en is hier letterlijk 200 meter vandaan. De Polo wordt getild 95pk naar 115PK en van 160nm naar 200nm. Zou makkelijk meer uit te halen zijn maar dat vind de turbo niet zo tof gaf de beste man aan. 30 juni is het zover!
Van 110pk naar 130pk, 175nm naar 215nm (390€)Kan je als je daar bent even vragen wat ze kunnen doen met een 1.2 TSI 110PK (met 6bak)? Wil de mijne misschien gaan chippen. Thanks!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.