gelere folie is te verkrijgen bij:Ja dat heb ik nu, maar het is nog wat te licht naar mn zin haha. Enig idee waar je wat dikkere gele folie kan krijgen?
Je hebt nodig de:goedemiddag polo vrienden [emoji23]
ik wil mijn hoogteverstelling wieltje te komen laten vervallen ivm originele oem xenon.
deze functie werkt niet meer bij mij dus voor de apk beter een ander wieltje erin zetten voor alleen de dash te dimmen.
weet iemand toevallig welke ik zo in mijn polo 6r bm kan zetten dat ik alleen een dash dim functie heb.
graag plug and play.
thanks voor de info ik ga er mee aan de gang [emoji109] [emoji109] [emoji109]Je hebt nodig de:
6Q0941334 9B9
Omschrijving: controller for instrument lighting
Kleur: satin black
Bij de VW-dealer kost deze nieuw € 30,25 incl. BTW
Mocht je 2e hands willen zoeken, dan deze tip:
Dit onderdeel wordt al vele jaren in een verschillende types VW gebruikt, deze kun je hier vinden:
http://etka.cc/tvn_result/search/tvn/6Q0941334 9B9
Proficiat ... de mijne heeft die leeftijd enkele weken geleden behaald.Mijn polootje is 2 jaar!!! Hieperdediep!!
Ik bedoel de verlichting in de hemel (voorin en achterin) en de verlichting bij de voeten.Welke bedoel je precies? Je hebt namelijk 2 soorten..
In deze wereld is h4 het enige lampje met een dubbele functie in een lampje. (Groot licht en Dimlicht)Kan iemand mij zeggen welk type lampjes er in mijn koplampen moeten?
Ik weet dat de middelste in de lamp (groot licht meen ik?) H7 is en voor het stadslicht W5W is. Is de buitenste (klein/dim licht) ook H7 of is dit H4?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Ben je lekker mee.Soms heb je geluk en soms ook niet, dit keer was het geluk niet aan mij zijde. Even kort door de bocht de uitslag van de testen van het rdw waren negatief met eindresultaat dat de polo het kenteken enz enz ongeldig verklaard zijn. Ik moet de garage waar die verkocht is nog contact mee opnemen wat we gaan doen. Deze week zal ik het keuringsrapport waarschijnlijk ontvangen.
Soms heb je geluk en soms ook niet, dit keer was het geluk niet aan mij zijde. Even kort door de bocht de uitslag van de testen van het rdw waren negatief met eindresultaat dat de polo het kenteken enz enz ongeldig verklaard zijn. Ik moet de garage waar die verkocht is nog contact mee opnemen wat we gaan doen. Deze week zal ik het keuringsrapport waarschijnlijk ontvangen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.