Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Let er op dat dit geen verzameling word van diverse topics in één. Gooi het eruit gaat vooral over wat je denkt of mee maakt op een moment denk ik zo. Kijk bijvoorbeeld naar de reactie van DeeOow.

Voor auto gerelateerde vragen kan beter een apart topic aangemaakt worden, dit is ook beter voor zoekresultaten op het forum ;-)

Wat is het warm buiten zeg!!
Go voorjaar!!!
Of lente, net hoe je t noemen wilt.

Volkswagen  Polo AW GTI 
2 Dagen geleden was ik het nog niet zo met je eens, maar vandaag ... HEERLIJK!!! :mrgreen: Zo tot aan december als het even kan ;-)

Volkswagen  Up! 
Zo....en we hebben een Polo 6R in de schaal 1:18 erbij! En een Golf II GTI Fire&Ice....ook 1:18! Kost wat, heb je ook wat 8-)

Ja dus...... en dan vind je het niet nodig om er een foto bij te plaatsen........ . . . . . . . . . . . . . . . . uhm.... ja.....

Ik zal morgen eens een foto maken van de nieuwe UP! bij ons op de zaak ;) het is nogal lachwekkend :P

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!