Zodat je een ruit kan plaatsen met regen en licht sensor
312km. gereden sinds ik hem heb laten uitlezen and still going strong.GRMBL. Donderdag startte ik de wagen en ik dacht even in Groningen te zitten tijdens een aardbeving. Wagen schudde best flink. Toch gaan rijden en tijdens het rijden was er niets aan de hand. Bij stilstaan voor b.v. een verkeerslicht was er dan wel en dan weer niets aan de hand.
Toen ik onderweg was om hem maar uit te laten lezen ging het gele motorlampje branden.
Kan de foutcode niet citeren maar bleek de EGR klep te zijn. Bekend euvel heb ik gehoord. Maar helaas geen goedkoop euvel.
Foutcodes zijn nu gewist om op dit moment doet hij het prima maar kreeg de tip om het toch z.s.m. te laten vervangen.
Heb ik die EGR wel nodig?
Donderdag wordt er een nieuwe ingezet, gratis.
Nou, ruit zit er in met een grijze zonneband. Je moet alleen wel héél goed kijken wil je hem zien. Had gedacht dat hij beter te zien zou zijn.Donderdag wordt er een nieuwe ingezet, gratis.
En deze keer wel met een grijze zonneband. Zou de vorige keer ook gebeuren maar toen ik hem kwam ophalen zat er de originele ruit in.
En tja, om die er dan weer uit te slopen is ook zo wat.
Ik merkte het toen ik de auto bij de dealer ging proefrijden, dat bij het instappen de vering kraakte. Denk dat dat komt omdat hij lang heeft stilgestaan daar. Merk het nu ook nog af en toe inderdaad met koud weer of als hij langere tijd heeft stil gestaan.
Volgens mij kan dit geen kwaad? Net zoals de remschijven die geluid maken bij de eerste paar keer remmen na een tijdje stil te hebben gestaan?
heb toen een paar rubbers ingevet, maar na een tijdje komt het weer terug.
Het is gewoon (minder prettig) als je door de straat heen rijd en bij iedere drempel hoor je gekraak
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.