Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Er zat inderdaad een RNS 315 Bleutooth in.
Bedankt
Balen man. Kan je aanraden om een antidiefstalschroevensetje aan te schaffen..Ja inderdaad nog steeds chagrijnig en het is gebeurt in de regio rijnmond.
Ben er ook nog niet uit of ik een RNS terug ga plaatsen, vindt het heel mooi
staan maar als je om de maand een nieuwe radio moet wordt het wel een
hele dure hobby grrrrr.
Zeker balen en had gehoopt dat dit ik in de garage nog een beetje bescherming
had maar dat maakt dus echt niet uit.
Kan mij er niets van herinneren dat er iets verstopt zat.
Overdruk koppelingetje.
Waarschijnlijk gesproeid met verstopte leiding.
Alleen jammer dat VW iets maakt wat heel diefstalgevoelig is en er lange tijd niets aan heeft gedaan om dit tegen te gaan maar dan wel iets heel duurs aanbied waarvoor de klant moet opdraaien.Navilock is ook een oplossing tegen diefstal!
Als iemand interesse heeft in beveiligingsschroeven voor zijn/haar navigatie scherm, heb ik nog een voorraadje schroeven. Ze mogen voor een zacht prijsje als setje van 4 stuks weg! (€5) Ze zien er zo uit, wel zonder bitje!
![]()
![]()
PM voor meer info en over het verkrijgen van het bijbehorende bitje.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat kost de montage van 2 voorste schokdempers ongeveer?
Heb net een autobedrijf gebeld en die hing gewoon op nadat ie het volgende zei:
"Je gaat bij een cafe toch ook niet je eigen drank meenemen? Of je koopt de drank bij de cafe of je doet het maar lekker zelf"
als je zelf de schokdempers hebt en ze wil laten monteren snap ik het wel van de garage, bij ons in de garage monteren wij ook geen zelf gekochte onderdelen, dit alleen om de garantie en als er iets niet in orde is met dat onderdeel dat ze dat bij ons dan niet kunnen verhalen.Wat kost de montage van 2 voorste schokdempers ongeveer?
Heb net een autobedrijf gebeld en die hing gewoon op nadat ie het volgende zei:
"Je gaat bij een cafe toch ook niet je eigen drank meenemen? Of je koopt de drank bij de cafe of je doet het maar lekker zelf"
Zo erg anti diefstal zijn die schroefjes niet,
wij hebben daar schroevendraaiers en bitjes standaard voor in de gereedschap karretjes zitten op de zaak.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.