De donkere periode komt er weer aan, dan is het een leuke functie
Daarom heb ik gister door iichel de CH/LH functie in laten bouwen en werkt perfect!! is het geld dubbel en dwars waard
Volkswagen
Polo 6R
1.2 TSI 105PK DSG
De donkere periode komt er weer aan, dan is het een leuke functie
Damn, zonde van de GTI
Ik ben op zoek naar Continental, Dunlop of Michelin banden met maat 215/40/17
Iemand iets kunnen vinden onder de 440 Euro?
Tot nog toe is reifen.com de goedkoopste bandenverkoper incl. verzendkosten.
Ik ben op zoek naar Continental, Dunlop of Michelin banden met maat 215/40/17
jaman . 326 euro Continental Conti Premium Contact 2Ik ben op zoek naar Continental, Dunlop of Michelin banden met maat 215/40/17
Waar?jaman . 326 euro Continental Conti Premium Contact 2
Korte vraag, volgens mij niet waard om er een topic voor te openen
Ik zit te kijken naar een RNS 310 maar zie verschillende 'versies' op Marktplaats. Zie foto's hieronder.
Bij advertentie 1 zie je nog een extra aansluiting die in advertentie 2 niet staat. Zijn er verschillende modellen??
Advertentie 1:
Advertentie 2:
Toch wel dus! Heel veel 310’s hebben die aansluiting namelijk niet! Dank je wel!Dat is een aansluiting voor een achteruitrijcamera
Pffff. Opvragen van de code voor mijn huidige RCD310 rekent de dealer gewoon zonder schaamte €30,- euro voor......wat een geldkloppers.
Pffff. Opvragen van de code voor mijn huidige RCD310 rekent de dealer gewoon zonder schaamte €30,- euro voor......wat een geldkloppers.
Er zijn geen testkasten nodig. Het serienummer is voldoende en het kan gewoon op afstand, dus ja...geldklopperij.Hoezo geld kloppers ??
Weet jij wat die testkast en programma's kosten?
Ik vindt het niet overdreven duur, moeten ze het dan gratis doen ....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.