Kachelmotor zit achter het handschoenvakje.Dat dacht ik al. Waar kan ik die vind? Bij mij ook tegen de 120k aan
Is een prutswerkje om te doen, maar doenbaar.
Volkswagen
Polo 9N3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Kachelmotor zit achter het handschoenvakje.Dat dacht ik al. Waar kan ik die vind? Bij mij ook tegen de 120k aan
Poaaah! die zit goed in elkaar zeg... denk dat ie met een maandje wel op marktplaats staat haha.Zojuist gespot op a12...
Rip polo 6c gti
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Kachelmotor zit achter het handschoenvakje.
Is een prutswerkje om te doen, maar doenbaar.
Zojuist gespot op a12...
Rip polo 6c gti
Beetje prototype nieuwe Up meets woestijnbuggy.Zojuist gespot op a12...
Rip polo 6c gti
Zijn deze geschikt? De bijrijderskant is 7,5cm langer dan origineel a555shttps://www.winparts.nl/ruiten--amp...l/c469/bosch-ruitenwissers-a936s/p256018.html
3 weken geleden precies dezelfde gehaald, toppie
Dat zijn niet de goede die hebben een ander aansluiting.Zijn deze geschikt? De bijrijderskant is 7,5cm langer dan origineel a555s
Dat zijn niet de goede die hebben een ander aansluiting.
Deze zijn wel geschikt.
https://www.winparts.nl/ruiten-toeb...-20676/bosch-ruitenwissers-a555s/p255920.html
En verzenden naar nl kan gewoon?
Ja dat kan bij amazon is dat boven +/- 30 euro gratisEn verzenden naar nl kan gewoon?
En verzenden naar nl kan gewoon?
Ja dat kan bij amazon is dat boven +/- 30 euro gratis
Heb ze gevonden voor 25-26 euro incl. achterwisser
Ik ben blij dat het alarm je een veilig gevoel geeft.Een nachtvlindertje (motje) deed mijn alarm aflaten gaan. Nou dat hoor je wel goed. XD
En zeer goed beveiligd dus. Want bij beweging binnen in de auto door een motje gaat het alarm dus af.
Motje veilig naar buiten geloosd. Wat wil je met alarm klasse 3. Nu hem veilig weer op slot.
Stuurslot zeker.
Zijn al 2 goede beginnetjes.Bearlock
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.