Pigeon
Beheerder
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
k heb een vraagje voor degene met 17 inch onder hun Polo 6R, we hebben laatst weer de 17 inch budapest velgen onder de 6R gezet, maar nu merken we dat de auto veel spoorzoekt op slechte wegen, iemand hier ervaring mee? Is best gevaarlijk soms, vooral omdat we vaak over die weg rijden.
Heb er zelf nog geen gezien? [emoji14]Vraagje, waarom staan er op dit forum zoveel ontzettend veel foto's van Polo's die op hun zijkant liggen?
Waar?Vraagje, waarom staan er op dit forum zoveel ontzettend veel foto's van Polo's die op hun zijkant liggen?
Dat lijkt me een goed idee.
Ik heb een vraagje voor degene met 17 inch onder hun Polo 6R, we hebben laatst weer de 17 inch budapest velgen onder de 6R gezet, maar nu merken we dat de auto veel spoorzoekt op slechte wegen, iemand hier ervaring mee? Is best gevaarlijk soms, vooral omdat we vaak over die weg rijden.
Onze banden zitten nu op ongeveer 2.3 bar, maar denk dat het eenmaal ligt aan het feit dat het lage profiel banden zijn en dat we dus sneller de oneffenheden zullen voelen.Ik heb er zelf niet echt heel veel last van.
Hij is wel een stuk gevoeliger op klinkerwegen
Mijn bandenspanning staat op 2.4 rondom en ik rij op 215/40r17 misschien is jou bandenspanning te hard?
Ik ga morgen wss 4 michelin 205/45r17 halen ik denk dat dit beter zal rijden.(en de wielkast is iets voller)
Audi rs 3
Dikke auto man, veilige snelle kilometers gewenst [emoji6]DIT IS ‘M!
Jammer.@Ruud9N dat is een software dingetje.. helaas nog niet op kunnen lossen
Oef, dat weet ik niet meer maar ik zal proberen het voortaan te onthouden.Waar?
Ik doe mn best zoveel mogelijk recht te zetten.
Gefeliciteerd!! En geniet ervan.DIT IS ‘M!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.