Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je stond de wachten bij het stoplicht. Rechts van bevind zich de supermarkt. Je zat of met je radio te klooien of een beetje rechts van je uit te staren haha.Hehehe. Met me lelijke stale velgen. Zag jou niet! Waar? Jammer dat je ze zo zacht vind branden
sjonge jonge had wel verwacht dat je even naar me toe zou rennen of foto's zou maken van me mooie wagen haha geintjeJe stond de wachten bij het stoplicht. Rechts van bevind zich de supermarkt. Je zat of met je radio te klooien of een beetje rechts van je uit te staren haha.
In vergelijking met mijn DRL leds vind ik je U's heel zacht branden ja.
Ik had niet verwacht je te spotten haha, reed gewoon met de stroming mee, keek een beetje wat er voor het stoplicht stond te wachten.sjonge jonge had wel verwacht dat je even naar me toe zou rennen of foto's zou maken van me mooie wagen haha geintje
Hahaha very nice dan was ik sws even naar je toe gereden wil je wagen ook wel zien! Moet maar wachten tot de meeting dan toch tofIk had niet verwacht je te spotten haha, reed gewoon met de stroming mee, keek een beetje wat er voor het stoplicht stond te wachten.
Ging zo van: Hey nogal zwarte Polo, hey die koplampen, oh da's Laszlo!
Had je te laat gespot anders zat ik wel te seinen als een gek en had je mij misschien nog gezien, idk
die voorlip
Die van mijn Blue GT mogen eventueel weg. Zitten zgan Dunlop sport Maxx banden omheen.Hallo allemaal,
Weet iemand waar ik de montani velgen van de polo gt kan kopen? Het mogen imitaties zijn.
Groeten,
Zojuist viel mijn stuurbekrachtiging uit geel stuurtje zichtbaar in teller, opnieuw gestart en deed het weer gewoon ?
Door het vochtige weer misschien van afgelopen dagen ?Bij mij precies hetzelfde vanmorgen. Luchtvering en stuurbekrachtiging vielen tijdens het rijden opeens uit.
Strijder
Hahaha ja vraag me af of dat mogenlijk is zonder chassis aan te passen en alles werkend te krijgen isStr
Strijder
De swap die elke 1.4 rijder wilt haha
Alles kan!Hahaha ja vraag me af of dat mogenlijk is zonder chassis aan te passen en alles werkend te krijgen is
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.