dov
Sponsor
jaa welke denk je
Volkswagen
Polo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jaa welke denk je
nou nou nou ik heb geraden nu mag jij het zeggen, nog niet op kenteken maar wel sneller dan de GT en toch een Polo.uuuuuuhhhhhhErg mooi exemplaar, maar helaaas mien jung
Waarschijnlijk niet op Nederlandse want dan had hij op kenteken moeten staan.vinden op een verkoop site?
Erg mooi exemplaar, maar helaaas mien jung
nou nou nou ik heb geraden nu mag jij het zeggen, nog niet op kenteken maar wel sneller dan de GT en toch een Polo.uuuuuuhhhhhh
kunnen we hem vinden op een verkoop site?
ouwe importboer, airco voor de zomer ?? en pano ook weer?Niet in nederland gekocht, ik heb een 6c GTI uit 2016
ouwe importboer, airco voor de zomer ?? en pano ook weer?
Of een WRC
Tijd voor golfjes
LED koplampen hallooooooo?Specs:
Alles behalve pano
Highlights:
Dsg (uiteraard)
Climatronic (ha ha)
Sport select
Navi
Verlaagd (ik ga dat denk ik ongedaan maken )
Andere auspuf
Stoelverwarming, mf stuur etc blabla
En last but not least geen getril
Ja duhLED koplampen hallooooooo?
Hmm nog geen goeie, beetje link om zonder kenteken naar een mooie locatie te rijden, zal ff kijken welke foto’s die ik onderweg gemaakt heb een beetje netjes zijnHeb je een fotoow dov?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.