Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat kon dus niet meer omdat hij al klaar was. Maar ik ben € 25,- kwijt bij de dealer dus dat valt ook reuze mee.Das balen.
Kun je de APK niet combineren met de reparatie? Scheelt mss ook in de kosten.
Zonder koelvloeistof want die hebben ze uit mijn kofferbak gehaald.450€ is in mijn ogen voor een complete distributie en waterpomp incl materiaal en koelvloeistof, een goeie prijs!
Achteraf zeker een meevaller. Veel geld maar ben er niet ontevreden over. En ik hoef voorlopig niet aan mijn distributieriem te denken.Achteraf een meevaller toch ?
zit met een probleem, mn gti is verlaagd met H&R veren, ziet er optisch wel mooi uit maar is echt een stuiterbak tijdens het rijden.. wat zal ik doen? oude veren terug erop en met een esthetisch onverantwoord hoge 4x4 polo rijden maar geen gestuiter of toch zo laten misschien went het?
Als ze achter die gele rubbere stops niet hebben ingekort, kan het zijn dat je daar op aan het veren ben.
(Ik Bedoel die gele rubbers die om je schokdemper stang zit)
Gezien ik mijn 9N3 1.2 12v graag tot t uiterste duw ben ik aan het overwegen om hem in te ruilen voor een 9N3 GTI 1.8 20v met +/- 130xxx op de teller. Nou zit ik wel met het ruimte gezien 9N(3) modellen vrij smal zijn zoals VW FOX etc. Dus ik ben er nog niet helemaal uit. Voor meer ruimte en meer pk's twijfel ik tussen 9N3 GTI of Een GOLF V GT 140pk die is weer ruimer en breder van binnen en buiten. Staat ook weer wat stabieler op de weg waar je met de 9N(3) weer iets meer bodyroll hebt bij het nemen van bochten. Heeft er iemand suggesties ?
6R 1.2 tsi?
Jammer dat er ook gewoon geen één woord wordt gerept over het schadeverleden.. Wat gewoon heel illegaal is..En toen stond ineens je oude polo op marktplaats, kleine tip, niet kopen!
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...36-volkswagen-polo-1-2-tsi-66kw-2014-wit.html
De meeste weten wel waarom
En toen stond ineens je oude polo op marktplaats, kleine tip, niet kopen!
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s...36-volkswagen-polo-1-2-tsi-66kw-2014-wit.html
De meeste weten wel waarom
Jammer dat er ook gewoon geen één woord wordt gerept over het schadeverleden.. Wat gewoon heel illegaal is..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.