Pc of andere console?Gamen jullie hier ook? Of ben ik de enige... E3 ook volgend? En zo ja waar verheug je op.
Ik
Games: Cyberpunk2077
The Last Of Us II
OK doei.. Ik slinger zo de PS aan...
Nee.Is dit nou een Polo 6R met 2x pano?!?
≥ Polo 1.2 TDI 2012 Zwart Full options Leder Navi Schuifdak 2 - Volkswagen - Marktplaats.nl
Zeer goede staat , full options leder bekleding crème kleur , stoel verwarming, navigatie origineel vw ,17 inch nieuwe wielen met continental banden,cruise control , automatische airco , pdc parkwww.marktplaats.nl
Is dit nou een Polo 6R met 2x pano?!?
≥ Polo 1.2 TDI 2012 Zwart Full options Leder Navi Schuifdak 2 - Volkswagen - Marktplaats.nl
Zeer goede staat , full options leder bekleding crème kleur , stoel verwarming, navigatie origineel vw ,17 inch nieuwe wielen met continental banden,cruise control , automatische airco , pdc parkwww.marktplaats.nl
Waarom niet gewoon de PS2 bovenop de PS3 leggen?Heb ook nog een ps2. en ps3 staan. niet aangesloten. Spaar voor de Ps5.
Ben echt een gamer sinds kleuter tijd. Nu 35 en nog volop gamen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.