Verreweg het beste om deze ellende te voorkomen, is om niet met de auto te rijden en hem ergens binnen te stallen
Als ik nou een oprit met garage had, had ik dit gedaan ja
Volkswagen
Golf VI
1.4 TSi 122pk
Verreweg het beste om deze ellende te voorkomen, is om niet met de auto te rijden en hem ergens binnen te stallen
Gaaf! Onder de 6 seconden in een Polo zijn toch wel mooie waardes
Nog niet denk begin volgende week! Wachten nog op 1 onderdeel en de postbode verzuimde weer eens..
Nog niet denk begin volgende week! Wachten nog op 1 onderdeel en de postbode verzuimde weer eens..
Onderdeel om de afstandsbediening zoals een telefoonhouder te monteren.Oh das wel kak, wat mis je/Gijs dan?
Dit was met launchcontrol en de bak inderdaad in manueel. Gas moet je goed doseren, volgas wegrijden zit je in de 2 nog te spinnen.Gaaf! Onder de 6 seconden in een Polo zijn toch wel mooie waardes
Bedoel je manueel nadat je LC hebt gebruikt, of ook zelfs geen LC?
En is dit de tijd van 0-60 mph of heb je hem ingesteld op 0-100 kpu
@RodePoloGTI heb je iets van een polijst middel?
of een poets tol?
Even met een licht polijstmiddel polijsten en dan zal het 9/10x weg zijn
Ok thanks! Ga ik dat proberenMet commandant en een microvezel doek kom je denk ik al een heel eind
Misschien een keer samen iets gaan drinken?Ik moet wel zeggen dat ik ook wel een beetje verliefd ben op de Polo R WRC GTI
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.