MyPolo junkie! Lekker bezig!
MyPolo junkie! Lekker bezig!
ja vind ik ook, maar goed de een vind zichzelf belangrijker dan de rest - zo gaat het nou eenmaalFietsen of het ov is nog zuiniger…. Dat hypermilen is het toch niet waard om de boel op te houden voor die paar euro besparing
Dank je. Nee, helaas niet. Dan krijg je te maken met de privacywetten en die werken vaak meer tegen je dan voor je. Dan zou je een dashcam moeten hebben maar of je dan sterk staat...Gelukkig heb je zelf niks Ruud. Maar er hangen toch overal camera's op snelwegen ?
Kunnen ze daar niets mee ?
Ik hou de boel niet op want dat haat ik zelf ook. Zo zie je regelmatig nog caravanners met een gangetje van 80km/u. rijden. Dat is zeer storend ja. Ik reed op ca. 2 seconden afstand exact even hard als de vrachtwagen voor mij. Dus voldoende afstand en snelheid. Voor zover ik weet hoef ik mij niet aan te passen aan "chauffeurs" die denken dat de regels niet voor hen gelden.Meeste chauffeurs kunnen het niet waarderen als een auto op de rechterbaan niet doorrijd. Geen reden om iemand van de weg af te rijden uiteraard, maar is simpel te voorkomen door gewoon door te rijden en niet de boel op te houden.
Waarom zou je ook tussen de vrachtwagens willen rijden? Levensgevaarlijk wanneer er een noodstop gemaakt moet worden en zo’n gevaarte bij je achterin klapt.
maakt mijn dag weer goed
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.