Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Is me nu pas opgevallen dat ze gewoon mijn kentekenplaathouder achter hebben omgewisseld voor een variant van die VW garage :rolleyes: Vind het nog een lelijk ding ook.
Kan me niet herinneren dat ik dat gevraagd heb :geek:

Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Ja die gein ken ik. Bij mijn vorige (lease) auto zag ik ook ineens na een paar weken dat ze een andere plaathouder erop hadden gezet. Die daarvoor had helemaal geen reclame rand, nu ineens wel. Het was maar een tijdelijke auto maar van zoiets word ik gewoon graag op de hoogte gebracht. Dan hadden ze hem namelijk meteen eraf kunnen halen...

Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Haha ze zien me weer aankomen :mrgreen:
Had eerst een compleet zwarte met twee VW logo`s in kleur en de naam ertussen. Nu zit er één op met alleen onderaan een zilver gekleurde rand... eigenlijk geen porum maar laat het maar zo, die oude is vast al weggegooid...
Valt me toch een beetje tegen :geek:

Seat  Leon SC FR  1.8 TSI DSG 
Same here. Bij de lupo van mijn vrouw ook. Relaxt teruggereden en ze mochten reclameloze weer terugmonteren. 'Ja maar meneer die hebben wij niet meer'. Uhmmm, maak van jouw probleem niet de mijne? Dan ga je ze maar ergens aanschaffen, jij zit met je poten aan mijn spullen en verandert het zonder dat ik het vraag.

Volkswagen  Polo  1.2 TSi 
Grrrr, airco kapot. (thuis, niet van de wagen)
Kan maandag pas bellen. :(
Helaas dat wordt zweten hier. Airco is niet meer te maken zeggen ze. :x

Same here. Bij de lupo van mijn vrouw ook. Relaxt teruggereden en ze mochten reclameloze weer terugmonteren. 'Ja maar meneer die hebben wij niet meer'. Uhmmm, maak van jouw probleem niet de mijne? Dan ga je ze maar ergens aanschaffen, jij zit met je poten aan mijn spullen en verandert het zonder dat ik het vraag.
Juist, zo doe je dat!!

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Ik vond absoluut niet netjes van ze. Was een buurt garage dus geen VW dealer. Hij is dus vrolijk bij Brezan een setje reclameloze gaan kopen. Als ze het vragen dan zou ik letterlijk ja zeggen. Het gaat hier om de lupo van mijn vrouwtje, die doet het toch niet voor de looks. Hij moet haar van a naar b brengen en that's it. Iets achter mijn rug om doen en niet zeggen achteraf, dat vind ik gewoon naaierij.

Ineens begaf hij het en ze zeggen dat de printplaat kapot is. De binnenunit geeft geen signaal meer aan de buitenunit waardoor de compressor niet aanslaat. Helaas is er voor deze airco niets meer te krijgen aangezien de fabrikant is gestopt. Wel een bedrijf gevonden dat printplaten repareert maar niet van consumentenelektronica.

Baal echt als een stekker. :(

Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Je kan vast wel 1tje vinden op de sloop. Ik heb zat 9N'tjes zien staan op de sloop. Anders even VAS autodemontage bellen. Die hebben altijd wel wat liggen.

Gisteren mijn Pela Pomp 6000 binnen gekregen. Geniaal ding. Mocht iemand hem willen lenen in omstreken van A'dam dan is hij van harte welkom. Verder was ik vandaag ook jarig en heb ik o.a een GoPro Hero3+ Silver gekregen. Wat een machtig mooi ding zeg. Morgen even suction cup kopen en dan heerlijk touren.

pela6000lgnew.jpg

Pela Pomp 6000

&

gopro-hero-3-silver-edition-2.jpg

AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!