+1Alleen MyPolo Light en Dark.
+1Alleen MyPolo Light en Dark.
Liever mensen die een beetje doorrijden dan 68 in een 70 op de linkerbaan! Maar dat kan ik zijn.Dank voor deze "gouden" tip! Hier hebben we wat aan.
Yep. Je moet hier voor je ID nummer hebben. Dat is een 7-cijferige code en staat bij de voertuigen die je hebt toegevoegd.Zijn hier ook mensen die de app "Spritmonitor" gebruiken en zo ja, waar kan ik het accountnummer vinden voor hier op het forum in te vullen bij de accountgegevens.
Heeft voor mij geholpen!Bij voorkeuren je tekstgrootte op 'extra large' zetten, dan is het opgelost.
Kan ik dus helaas nergens vinden in de app.Yep. Je moet hier voor je ID nummer hebben. Dat is een 7-cijferige code en staat bij de voertuigen die je hebt toegevoegd.
En als je kijkt op de website? Daar staat het wel.Kan ik dus helaas nergens vinden in de app.
Hmm, das gek. Stuur even een PB met printscreen, dan kan ik wellicht even kijken.Bij mij staat daar het kenteken van de auto.
al 3102? Ik heb na 9 maanden 20000 gereden haha. Vast mensen hier die nog meer rijden.Het is vreemd, toch even het kenteken, wat wel gevraagd wordt, weggehaald en dan zie ik nu inderdaad het verbruik onder de avatar.
Verbruik ligt hoog omdat ik maar zeer korte stukken rij.
Na 11 maanden heb ik al 3102 km gereden.
Ik vind dit netjes hoor voor zo weinig kmers.Het is vreemd, toch even het kenteken, wat wel gevraagd wordt, weggehaald en dan zie ik nu inderdaad het verbruik onder de avatar.
Verbruik ligt hoog omdat ik maar zeer korte stukken rij.
Na 11 maanden heb ik al 3102 km gereden.
+1!Een electrische auto is momenteel net zo duur of duurder in gebruik dan een benzine auto.
Met benzine even naar het tankstation en binnen +/- 10 minuten kan er weer enkele honderden kilometers mee gereden worden.
Aanschaf electrisch vind ik veel te duur en tweede hands hoef ik er geen, nieuwe accu is duurder dan een goede auto.
ook wil ik geen electrisch voor de deur hebben staan in verband met eventuele zelfontbranding van de accu, dus laat staan om zoiets in de garage te zetten.
Dus, voor mij geen electrische of hybride auto.
Maar smaken en ideeën verschillen, gelukkig.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.