Schijnt dat het de volgende update weg moet zijn....
Nee ik las het onder een review in de playstoreOwhh dus het hoort niet dus hahah. Vond het al opmerkelijk dat hij zoveel zwaaide.
Geen last van op Apple CarplayDie smiley in t midden blijft constant zwaaien
Ik vind het wel gezellig. Tenminste iemand die naar mij zwaait, hahaOwhh dus het hoort niet dus hahah. Vond het al opmerkelijk dat hij zoveel zwaaide.
Als je gewoon de kaart aanklikt is Gerrit toch opgehouden met zwaaien, hahaDus ik moet pro kopen om van schizofrene Gerrit af te komen..
jaa precies dat. kheb altijd de lijst open. echt nooit de kaart hahah.Ja ik weet t maar ik ben een autist op dat gebied want ik vind de weergave van meldingen weer prettiger op het standaard scherm
Dit kan ik inderdaad wel beamen ja. Ik reed laatst vanuit Hilversum richting Utrecht, ik zou parallel moeten gaan rijden om bij Nieuwegein/Houten er af te kunnen, maar het stond zo slecht aangegeven dat ik op de hoofdrijbaan terecht kwam en pas veel verderop kon draaien via de A2.Sowieso vind ik de Flitsmeister navigatie onhandig.
Mis er op bijzondere wijze echt vaak een afslag mee, omdat het niet 'duidelijk' is.
Apple Maps is veruit het fijnst i.c.m. Carplay. Anders gewoon Google Maps voor mij!
Is de buurman niet gewoon aan het straten?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.