Met toestellease dus. Kom je dan niet in aanmerking voor een nieuwe?
Maar wel een iPhone :lol:Is geen lease.
Maar wel een iPhone :lol:
Nee maar dat is serieus kut man.. Verzekering? Ik heb namelijk een polis voor schade aan eigendommen buitenshuis bijvoorbeeld.
Ja zo'n verzekering kost bijna niks in de maand. Zeker de moeite waard om eens te checken.Helaas heb ik dat niet.
Maar een goed advies voor de volgende keer.
Let op met reclameal die kapotte gsm's net daarom heb ik mijn eigen zaak gestart om gsm's en tablets te herstellen stuur maar op jongens
Gefeliciteerd, nog iets in planning?
Nee maar dat is serieus kut man.. Verzekering? Ik heb namelijk een polis voor schade aan eigendommen buitenshuis
gewoon even via inboedel verzekering doen. Je hoeft toch niet te zeggen dat het buiten is gebeurd. b.v.b kapot gestoten tijdens verhuizing ofzo.Helaas heb ik dat niet.
Maar een goed advies voor de volgende keer.
Gisteren naar Disneyland en weer terug met de Polo van vriendin (1.2 mpi?) 715km met 1 tank, 200km meer dan met Gti :-s
Dat is serieus zuinig man! Als ik lange stukken rij, Parijs of laatst naar Berlijn neem ik mezelf altijd voor om vooral op cruise control te rijden 130 ofzo. Maarja dan komt er iemand voorbij in een dikke vw of een porsche of juist niet iets diks en dan gaat er altijd iets kriebelen bij mij.... en daar gaat je verbruik.
al die kapotte gsm's net daarom heb ik mijn eigen zaak gestart om gsm's en tablets te herstellen stuur maar op jongens
Je hebt 24 maandan garantie!
nee smets heb via kreefel gekocht max 6 maand kom van daar . zou gms 3 weeken kwijt zijn en de kosten zijn voor mij
Je hebt daar je iphone nieuw gekocht?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.