Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Ik heb een 5-deurs en mijn twee achterdeuren zijn niet voorzien van luidsprekers. Ook is er geen voorbereiding aanwezig.
Wel de plek waar de luidsprekers horen te zitten en het kapje ervan.
Graag zou ik in mijn achterdeuren ook luidsprekers in willen plaatsen.
Ik hoor van leden dat als ik dat wil doen ik meteen een beter compo setje kan nemen die alles vervangt.
Dat vind ik te ver gaan. Ik ben zeer tevreden over de standaardluidsprekers. Ze hebben echt een top kwaliteit vind ik.
Ik heb een offerte aangevraagd bij JM Car Hifi en zij vragen 400 Euro om de achterste luidsprekers te plaatsen.
Ik denk dat dit teveel van het goede is?

Ik heb ook standaard luidsprekers in de achterportieren. Het geluid is echt belabberd, vooral als je achter in de auto zit! Voor 400 euro kun je beter luidsprekers plaatsen in de hoedenplank..

Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
Ik vind mijn geluid ook wel prima! Zou wellicht nog een sub bij kunnen (wat niet gaat makkelijk is bij mij aangezien ik de dubbele bodem mis), maar is niet echt nodig. Heb je bij de Polo wellicht ook een 'standaard' speakersysteem en een 'premium' speakersysteem? Ik hoef mijn radio bijvoorbeeld ook niet harder te zetten dan 15. Dat is hard zat!
Ik heb nog een kleine subwoofer achterin, misschien een ideetje voor jou. Het geeft (voor mij dan) net genoeg bass aan het geluid.
0634.jpg

• Leuk
Waarderingen: WobbleKid
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!