En iedereen die 'all ye need is love' moet kijken... Sterkte!
Als je een BM voorbumper hebt, dan heb ik wel reserve mistlampkapjes voor je maar zo te zien heb je een gti voorbumper, of niet?Ik heb een probleem.
Ik wil mijn mistlampkapjes en voorgril laten spuiten.
Enkel ben ik dan mijn auto kwijt voor die aantal dagen.
Als ik deze kapjes inlever en ze weer kom ophalen scheelt het mij ook weer 100 Euro, want het bedrijf vraagt 50 Euro voor demonteren en 50 Euro voor monteren.
Ik kan de kapjes er zelf ook afhalen en dat bespaart mij die 100 Euro, maar rijden zonder mistlampkapjes en ondergrill gaat denk ik niet werken.
Dit is eigelijk de bedoeling..Hey,
Ff vraagje.. Ik ben opzoek naar een zwarte plakband die je kan gebruiken om kabels dergelijke af te tapen..
Het heet iets met kinetisch... Alleen kan ik niks erover vinden..
Weet iemand wat ik bedoel? Want ik wil het hebben alleen weet ik niet hoe het precies heet..
Hey,
Ff vraagje.. Ik ben opzoek naar een zwarte plakband die je kan gebruiken om kabels dergelijke af te tapen..
Het heet iets met kinetisch... Alleen kan ik niks erover vinden..
Weet iemand wat ik bedoel? Want ik wil het hebben alleen weet ik niet hoe het precies heet..
Klopt voor lasjes te maken is krimpkaus ideaal.. Maar ik heb het voor iets anders nodigIk gebruik altijd krimpkous om zo iets af te schermen.
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Haha ja, ik heb zelf ook een BM ondergrill maar helaas heb ik een R-line voorbumperAls je een BM voorbumper hebt, dan heb ik wel reserve mistlampkapjes voor je maar zo te zien heb je een gti voorbumper, of niet?
Fijne kerstdagen iedereen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.