Jay511
Bekend lid
Ja die zijn niet echt wit... wil iig boven de 6000k. Lastig!Philips Whitevision Ultra hoef je in ieder geval niet te kopen. De marketingafdeling van Philips vind ze witter dan dat ik dat vind![]()
Volkswagen
Polo 6R
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja die zijn niet echt wit... wil iig boven de 6000k. Lastig!Philips Whitevision Ultra hoef je in ieder geval niet te kopen. De marketingafdeling van Philips vind ze witter dan dat ik dat vind![]()
Haha lekker bezig op de vroege ochtendSigaret afpakken. Dan stopt t roken.![]()
Ik denk dat je halogeen niet witter ga vinden.Ja die zijn niet echt wit... wil iig boven de 6000k. Lastig!
Dit is normaal bij polo’s. Als t weer wat warmer is zal je merken dat je het niet meer hoort. Is denk ik de kwaliteit van het rubber dat ze gebruikt hebbenGoedemorgen,
Sinds een dag of 3 hoor ik een krakend geluid aan de voorkant van de auto. Dit hoor ik alleen bij het nemen van een verkeersdrempel.
Enig idee wat dit kan zijn?
Uitgedroogd rubber of iets?
Wil er zeker even mee naar de garage op korte termijn.
Ah oke, Dat scheelt. Thanks voor de snelle reactie!Dit is normaal bij polo’s. Als t weer wat warmer is zal je merken dat je het niet meer hoort. Is denk ik de kwaliteit van het rubber dat ze gebruikt hebben
Mijn auto wel ja
Goedemorgen,
Sinds een dag of 3 hoor ik een krakend geluid aan de voorkant van de auto. Dit hoor ik alleen bij het nemen van een verkeersdrempel.
Enig idee wat dit kan zijn?
Uitgedroogd rubber of iets?
Wil er zeker even mee naar de garage op korte termijn.
Bedankt! Ik kijk het even aan en anders ga ik langs de garageDit zijn waarschijnlijk je stabilisator rubber.
Indien je de juiste nieuwe rubbers plaats ben je er weer een tijdje af.
Mijn ervaring is via Amazon.de, heb er tot nu toe al 2x een setje Bosch wissers voor rond de 12 euro kunnen oppikken. Achter voor 6 euro. Hier in NL betaal je al snel rond de 40 voor een setje.Een van mijn ruitenwissers is beschadigd bij het rubber dus zal ik deze moeten vervangen. Welk merk adviseren jullie en waar is de aanschaf het beste (lees: redelijk goedkoop)
Als je op CAR drukt van je Discover Media, dan rechtsonder wageninstellingen, Licht selecteren, een stukje naar beneden scrollen en daar zie je Voetenruimteverlichting. Kan je met schuifbalkje traploos instellen.Hoe zet ik de voetverlichting van een altijd aan?
Bij het monteren van mijn 16" winterset vertelde ik de monteur dat ik een 17"zomerset klaar had liggen.
Nu zei de monteur dat het wellicht niet verstandig was om 17"te gaan rijden, want Volkswagens hebben veel last van cuppen.
Klopt het wat hij zegt en hebben veel VW rijders last van cuppende banden met 17" en groter?
Kan het mij haast niet voorstellen dat zowat alle VW rijders cuppende banden krijgen bij 17" en groter...
Cuppen onstaat dus altijd bij 17" en groter?Het zijn altijd de banden op de niet aangedreven as. Bij de Polo dus aan de achterzeide. Een band van harder rubber vaak cupt sneller. De enige oplossing is banden kiezen van wat zachter rubber. Denk bijvoorbeeld aan Michelin. En de wielen voor naar achter wisselen. Bijvoorbeeld om de 4 maanden. (Er vanuit gaande dat je van begin maart tot en met oktober op winterbanden rijdt.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.