Nog niet, maar wil het voorkomen.hebben ze het op je polo gemunt oid?
Volkswagen
Polo 6R
1.4 16V 86PK
Nog niet, maar wil het voorkomen.hebben ze het op je polo gemunt oid?
Ik heb gele popnagelsheel goed!
Originele kabel gebruiken
Volgens mij is Centraal Beheer gelijk aan OHRA? Ik heb wel ervaring met CB en dat was positief. Heeft totaal ongeveer 2 weken geduurd tot uitbetaling incl expert op locatie.Iemand ervaring met OHRA als tegenpartij zijnde? hoe snel zijn de interne desk schade experts?
Vet! Ik weet dat er een how-to ergens op t forum staat.Hoe denkt iedereen over het rood maken van je remklauwen?
Heb er hele nieuwe onder zitten en dacht dat het wel een leuk detail zal zijn.
Mooi als je een GTI hebt of iets, maar onder een 'standaard' Polo nietHoe denkt iedereen over het rood maken van je remklauwen?
Mooi als je een GTI hebt of iets, maar onder een 'standaard' Polo niet
Vet! Ik weet dat er een how-to ergens op t forum staat.
Vraag me dit ook af!! Wil het binnekort als het wat warmer weer is ook gaan doenWeet je toevallig waar?
Ik ben niet zo'n ster in dingen opzoeken op dit forum.
Mijn vader kwam er mee dat hij het wilde doen, maar zal graag zelf ook willen weten hoe het moet zodat ik ook daadwerkelijk een steentje bij kan dragen.
Vraag me dit ook af!! Wil het binnekort als het wat warmer weer is ook gaan doen
Rood is zooo 2002. Blauw is veel beterHoe denkt iedereen over het rood maken van je remklauwen?
Rood is zooo 2002. Blauw is veel beter
Ja hoor. Hier: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/how-to-remklauwen-en-trommels-spuiten.814/#post-15924Weet je toevallig waar?
Ik ben niet zo'n ster in dingen opzoeken op dit forum.
Mijn vader kwam er mee dat hij het wilde doen, maar zal graag zelf ook willen weten hoe het moet zodat ik ook daadwerkelijk een steentje bij kan dragen.
Je kan ook van Ali deze halen https://www.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiative_id=SB_20200205062836&SearchText=brake+covers
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.