Ja heb ik ook veel gebruikt voor het geld prima bandenNexen nfera su1
Top band
Volkswagen
Golf 7 GTE
| Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht)
Ja heb ik ook veel gebruikt voor het geld prima bandenNexen nfera su1
Top band
Santiago volgens mijWeet iemand toevallig wat voor velgen dit zijn?
Als ik het goed zie zijn datWeet iemand toevallig wat voor velgen dit zijn?
Hoi! Weet iemand toevallig of/waar je raamfolie kunt krijgen die al op maat is gemaakt? Wil mijn ramen namelijk graag zelf gaan blinderen
Het is ineens.. lijkt mij niet..Zijn je achterbanden niet gewoon gecupt?
Heb je al geprobeert te localiseren waar het vandaan komt?Het is ineens.. lijkt mij niet..
Komt van beide kanten. Achter spacers geplaatst met lange wielbouten. Maar dat is al anderhalve week geleden. Zal morgen even luisteren net de bank naar beneden!Heb je al geprobeert te localiseren waar het vandaan komt?
Word het erger met de achterbank rugleuning plat bijvoorbeeld?
of met het zitgedeelte van de achterbank omhoog? (Als dat kan bij 6R)
Iemand achterin laten zitten om te luisteren?
Waarom zijn je naafkappen eraf geweest?
andere wielbouten geplaatst?
mogelijk te lange bouten?
Handmatig! Easy!Allen,
Op het forum valt al best veel te lezen over het verwijderen van de emblemen op de achterzijde. Echter kan ik het antwoord op mijn vraag nog niet vinden. Ben je voor het polijsten na het verwijderen echt een polijstmachine nodig of is dit ook handmatig te doen?
Hoort zo.. verschil tussen contact uit en handmatig uitzettenIk heb een rcd 330, als ik hem op contact zet, dan de radio uitzet zie ik een klok op het display, zet ik de radio aan en de auto daarna uit dan heb ik geen klok, klopt dat?
Komt van beide kanten. Achter spacers geplaatst met lange wielbouten. Maar dat is al anderhalve week geleden. Zal morgen even luisteren net de bank naar beneden!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.