Net gekeken, als bijlage staat 6144 kb ingesteld.
Hmm vreemd, voor m'n showcase heb ik de foto's kleiner dan 2MB moeten maken, voordat ze geaccepteerd werden...
Net gekeken, als bijlage staat 6144 kb ingesteld.
Naast de krik zodat je de krik weer weg kan halen, net voor je achterwiel/net na je voorwiel. Er zijn daar plekjes voor.Waar kan je het beste assteunen plaatsen bij een 6R?
Helaas past de krik en de assteun niet naast elkaar Anders pak ik de krik uit de auto wel.Naast de krik zodat je de krik weer weg kan halen, net voor je achterwiel/net na je voorwiel. Er zijn daar plekjes voor.
Ik heb altijd de krik van de auto hahaHelaas past de krik en de assteun niet naast elkaar Anders pak ik de krik uit de auto wel.
Fotos van spuitwerk zag er nie zo uit eerst. Maar vind super netjes geworden! Strak hoor.En zoals beloofd hierbij de foto.
die staan standard aan als je dimlicht uit staat!Ik heb een vraagje, ik zie zeer veel polo’s (6R) rijden met alleen de lampjes in de mistlichten continue aan. Dus geen verlichting aan in combinatie met die van de koplampen.
Ik zie het nu zo regelmatig dat ik me afvraag, moet dit via VCDS gecodeerd worden of is het simpelweg in te stellen in de polo met een schakelaar oid?
alvast bedankt!
Hiervoor heb je het 2e lampje in je mistlampunit voor nodig. Ik heb deze niet, bij mij is de aansluiting een dummy. Dit kan dus alleen als je de juiste mistlampen hebt!Ik heb een vraagje, ik zie zeer veel polo’s (6R) rijden met alleen de lampjes in de mistlichten continue aan. Dus geen verlichting aan in combinatie met die van de koplampen.
Ik zie het nu zo regelmatig dat ik me afvraag, moet dit via VCDS gecodeerd worden of is het simpelweg in te stellen in de polo met een schakelaar oid?
alvast bedankt!
Fotos van spuitwerk zag er nie zo uit eerst. Maar vind super netjes geworden! Strak hoor.
Hiervoor heb je het 2e lampje in je mistlampunit voor nodig. Ik heb deze niet, bij mij is de aansluiting een dummy. Dit kan dus alleen als je de juiste mistlampen hebt!
Tja, je kan het met de hand proberen. Maar Machinaal is toch de manierHandmatig word wel een drama hoor.
Ik zou zelf lekker een polijstmachine gebruiken.
Maar misschien weet @capszz nog iets voor met de hand.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.