Inderdaad, setje van Foliatec is top!Wat wil je ermee doen?
Heb anders nog wel een adresje voor lak.
Als het voor de remklauwen is zou ik Foliatec aanraden, echt super easy.
Volkswagen
Polo 6R 1.2 & Golf 7
GTI
Inderdaad, setje van Foliatec is top!Wat wil je ermee doen?
Heb anders nog wel een adresje voor lak.
Als het voor de remklauwen is zou ik Foliatec aanraden, echt super easy.
Als het voor de remklauwen is zou ik Foliatec aanraden, echt super easy
Remklauwen en kleppendeksel
Dan raad ik zeker Foliatec aan. Veel verschillende kleuren (te koop op Winparts.nl) en werkt perfect.Remklauwen en kleppendeksel
Op internet gevonden dat meeste remklauwen verf tot 300c gaat. Veel remmen bijvoorbeeld in gebergte kan temp wel oplopen tot boven 180c.Thanks allen voor t advies. Even een vraagje: ik heb een bedrijf gevonden waar ik zelf een kleur kan mengen, deze is hittebestendig tot 180 graden. Nu lijkt het me dat de kleppendeksel niet warmer wordt dan 180 graden. Remmen zal vast wel warmer worden op de contactoppervlakten, maar is dit ook het geval bij de remklauwen? Oftewel: is 180 graden veilig te gebruiken?
Anders ga ik voor een Foliatec setje
Hmm ik baal enorm. Wilde graag voor koperlook gaan maar nergens die verf te krijgen
Daarvoor is het wel te weinig verf. Zou dan twee setjes bestellen.@Famous1303: ah ik zie het! Ik had een andere tint koper in gedachten, dus ik had het helemaal over het hoofd gezien hahahaha. Die is ook prima tho
Voor degene die het gebruikt heeft, is er een mogelijkheid om de 4 remklauwen én de kleppendeksel ermee te schilderen of is dat echt te weinig verfinhoud?
Daarvoor is het wel te weinig verf. Zou dan twee setjes bestellen.
Dan heb je goed geverfd haha!ik had de helft over van de set met 4 klauwen.
Idd! 3 laagjes zat, en ik had nog een halve pot overRed je wel met 1 set. Had ook flink over en klauwen met 3 lagen geverfd.
Beter 3 dunnen lagen dan gelijk dik erop doen.
Thanks iedereen voor jullie hulp. Niemand heeft toevallig de koperkleur en een idee hoe dat met rood staat? Heb toevallig een rode siliconen pijp gekocht laatst. Als ik dat had geweten had ik een zwarte gepakt
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.