6R0 bcm byte 4 bit 5 -> aan
Je kan net zo goed Chinees tegen me praten
Centraal Vergrendelen na 30 seconden inactiviteit |
|
jij vraagt of het met vcds kan, ja dat kan, ik vertel meteen ook maar hoeJe kan net zo goed Chinees tegen me praten
ni hao
Nou is dit misschien weer een beetje overdreven大眾馬球是世界上最好的汽車
Helemaal mee eens! De Polo is inderdaad de beste auto ter wereld!大眾馬球是世界上最好的汽車
Als je jouw sleutels in de wagen vergeet dan is je deur dus al open geweest. In dat geval zal hij niet automatisch op slot gaan. (al beweren ze op mijn oude werk dat er wagens zijn waarbij dit wel gebeurde maar ik heb dat in 21 jaar nog nooit mee gemaakt)Mijn Polo heeft de nare eigenschap om na verloop van tijd vanzelf op slot te gaan
als ie een tijdje "open" staat. Dus de deuren zijn wel dicht maar hij staat niet op
slot. Ik ben bang dat ik mijn sleutels een keer in mijn auto laat liggen (dus niet in
het contact). Is dit via VCDS uit te zetten ?
Zou beginnen met nieuwe ruitenwissersAl een langere tijd heb ik last van een linker ruitenwisser die een knikkend (lijkt we knakkend) geluid geeft als hij weer naar beneden gaat. Iemand een idee of dit zelf te fixen is? Of valt dit eventueel nog onder de a-point garantie?
Ja ik heb heel uiteenlopende meningen gelezen hierover, vandaar dat ik benieuwd ben of iemand hier er zelf ervaring mee heeft. Ik vind het er op zich wel gaaf uitzien, maar dan moet het inderdaad wel echt perfect zitten/aansluiten.@Allison6R Ik heb er geen ervaring mee, maar ben persoonlijk geen fan van dit soort aftermarket sets. Als de pasvorm niet perfect is, zal het eerder afbreuk doen aan je mooie Polo. Als je aan de achterkant iets zou willen wijzigen, zou ik iets OEM kiezen, denk aan een R-line of GTI bumper en misschien vind je die wel in de juiste kleur. Maar trek je niets van mij aan en maak je eigen keuzes. Ben wel benieuwd.
Al een langere tijd heb ik last van een linker ruitenwisser die een knikkend (lijkt we knakkend) geluid geeft als hij weer naar beneden gaat. Iemand een idee of dit zelf te fixen is? Of valt dit eventueel nog onder de a-point garantie?
Top ga ik dat eventjes proberen !Heb ik ook soms. Zit 'm in het motortje van de ruitenwisser. Een beetje WD40 en t doet t weer
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.