Ik heb op dit moment elektronisch inklapbare spiegels origineel, is het mogelijk om ook te activeren dat die inklapt als ik mijn polo op slot doe?
Volkswagen
Polo
-
Kan je dat niet instellen in je radio, ik wel namelijkIk heb op dit moment elektronisch inklapbare spiegels origineel, is het mogelijk om ook te activeren dat die inklapt als ik mijn polo op slot doe?
Nope helaas niet net gecheckt, klapt die van jou direct in of?Kan je dat niet instellen in je radio, ik wel namelijk
Na het op slot doen? Ja dan gaan ze netjes in.Nope helaas niet net gecheckt, klapt die van jou direct in of?
Mooi! dat zou ik ook graag willen hebben heb jij een idee of dit te coderen valt en hoe? in iedere geval kan ik dat niet via mijn radio instellen.Na het op slot doen? Ja dan gaan ze netjes in.
Zal best te coderen zijn? Misschien @Rainesh ?Mooi! dat zou ik ook graag willen hebben heb jij een idee of dit te coderen valt en hoe? in iedere geval kan ik dat niet via mijn radio instellen.
Spiegels zie ik niet staan in het menukijk eens in het menu Spiegels
@AnteraWeet iemand bij wie of waar ik een eibach verlagingset kan laten monteren? Of goede ervaringen met een persoon/bedrijf?
Schakelaar voor de interieurbewaking vh alarmIemand enig idee wat functie van deze knop is?
Bevind zich bestuurders kant in de gordel paneel
Ok dus dat wil zeggen ..Schakelaar voor de interieurbewaking vh alarm
Dat je een alarm hebt.Ok dus dat wil zeggen ..
En dat je het alarm in het interieur kan uitschakelenOk dus dat wil zeggen ..
Ah haa . Glashelder tnx man. Is me duidelijkDat je een alarm hebt.
deze knop is om de interieurbeveiliging uit te schakelen van je originele vw-alarm! (als je bijv. een hond in de auto hebt zitten) Deze functie is elke keer maar 1x 'geldig' bij het vergrendelen.. de volgende keer op alarm zetten is het weer normaal en zal de interieurbewaking weer actief zijn!
(tekst gekopieerd uit een oude post op dit forum)
Had het al doorgespit maar niet kunne vinde,misschien overheen gelezenEn dat je het alarm in het interieur kan uitschakelen
Zie handleiding van je auto
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.