100% mee eensMonello Non-Ferro zeer goede resultaten mee
(bij CC)
Gister heb ik mijn winter wielen weer gewisseld voor de zomer wielen.
Toen heb ik de winter wielen ingespoten met velgenreiniger protecton .
Maar wat een slecht spul is dat zeg heb het meteen in de prullenbak gegooit, het begint alleen maar een beetje te schuimen en als je het afspuit met water is het remstof nog niet weg.
Nu is mijn vraag aan jullie met welke velgenreiniger hebben jullie goede ervaringen?
Ik lees veel over monello non ferro, iron x, alu duivel
Ik krijg graag advies van jullie!
remreiniger cq ontvetter, 3 x wassen met auto shampoo en met spuitwas poetsen, als nieuw en klaar voor de volgende winter.Ik gebruik iron x hiervoor. Werkt heel goed dus tevreden van! Ruikt inderdaad wel een beetje
Is het mogelijk om de ruitenwissers nog een keer extra heen en weer te laten gaan als ik de ruitenwisservloeistof heb aangesproken?
Nu wissen de wisser 3x en daarna niet meer. Ik zou graag willen dat hij na 3 of 5 seconden nog 1 x wist.
Weet iemand of dit in te stellen is?
Zolang het maar aan de specificaties voldoet. Over olie is vaak veel discussie. Zelf gooi ik die er ook altijd in.hallo allen,
is dit een goede olie voor een TSI 1.2 uit 2015?
https://www.deolieconcurrent.nl/products/Castrol-Edge-Titanium-5W%2d30-Longlife-4-liter.html?gclid=EAIaIQobChMI7tOr6sSg2gIVQZztCh1ZqAXvEAQYAyABEgJlnvD_BwE
bedankt voor de reactie, ga ik het aanschaffenDie gooi ik er ook altijd in, 5w30 long life
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.