Het grote 'kleine vragen' topic

Goedemiddag mede Polo chauffeurs,
Vandaag reed ik weg met de Polo naar het werk en ik kreeg bij het starten al een melding dat de Park Pilot niet beschikbaar was. Ik dacht er niet zoveel van. Maar tijdens het rijden had ik het gevoel dat ik een relais of een zekering hoorde klikken achter de schakelaar van de koplampen. Ook als ik de ruitenwissers aan staan hoor ik de zekering/relais klikken.

Toen ik de auto in zijn achter uit zette om in te parkeren, merkte ik inderdaad dat Park Pilot én de camera het niet deden. Ik had op het scherm de wagenstatus open gezet en had hem dus in zijn achter uit staan. De parkeersensoren deden het wel, en die knop was oranje verlicht, maar Park Pilot zag ik inderdaad niet, ook de camera niet.

Wat kan dit zijn? Ik heb afbeeldingen toegevoegd ter illustratie. Toen ik de auto helemaal uit zette en de auto weer opnieuw startte was het probleem verholpen. Kunnen die “klikjes” van de zekeringen hiermee te maken hebben? Ik zal straks kijken of de auto dezelfde melding geeft.

Bijlagen

• IMG_7654.jpeg
    IMG_7654.jpeg
    505.2 KB · Weergaven: 5
  • IMG_7656.jpeg
    IMG_7656.jpeg
    1.1 MB · Weergaven: 5
  • IMG_7657.jpeg
    IMG_7657.jpeg
    1,004.5 KB · Weergaven: 5
Volkswagen  Polo 6C 2017 | Golf 3 1994 
die klikjes van de ruitenwisser zijn daadwerkelijk het relais van de ruitenwisser.
dat andere zou je hem even voor moeten laten uitlezen.
Ik gaf het meer als voorbeeld. Precies die klikjes hoorde ik ook nu, maar weet natuurlijk niet of het met het relais van Park Pilot te maken had. Ik had de ruitenwisser niet aan met 23 graden en zon, haha.

Volkswagen  Polo 6C 2017 | Golf 3 1994 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!