De tuner zal toch advies hebben gegeven? Wat is overigens je ervaring?De auto laten chiptunen naar euro98(super) of toch blijven bij euro 95? wat raden jullie aan?
Volkswagen Polo 6R hoogglans grillVraagje over mijn gril van me polo 6r.
Ik heb momenteel en grill hooglans zwart met 1 chrome randje in het midden.
Ik heb sinds kort een zwart logo alleen stoor ik me nu aan het chrome randje.
Welke grill is helemaal hoogglans zwart?
Getest en geeft 14,2V.Even de multi meter op de plus en min zetten terwijl de auto gewoon stationair draait. Als je op of rond 14v zit, is de dynamo goed in ieder geval.
De accu moet je met een ander apparaat testen, kan bijv ook bij Brezan. Succes [emoji106]
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
14,2 volt is in principe een mooie spanning. Maar wat gaat er mis dan?accu moet getest worden met een belasting, je test hem door te starten met licht vol op aan. Slaat de motor aan dan is de accu voor 90% goed. De dynamo test ik eerder altijd met draaiende motor de plus losnemen van de accu en dan meten wat de spanning is op de plus kabel en de massa. Moet minimaal 13.8 volt zijn bij normale toerental. Makkelijk en veilig omdat met 2 personen te doen. Zo zou ik het doen en kijken wat het resultaat is.Getest en geeft 14,2V.
Word dus andere accu.
Ik heb zelf onderdelen besteld bij autodoc en niks op aan te merken. En vooral hele nette prijzen. Elke week bijna wel een dag dat je 23% korting hebt. Verschilt namelijk per dag.Ik zou zowieso geen onderdelen bestellen bij autodoc, heb er veel negatieve verhalen over gelezen en ook over gehoord binnen me vrienden kring.
Wat koppelingen betreft staat luk wel op nummer 1.
Ik zou zowieso geen onderdelen bestellen bij autodoc, heb er veel negatieve verhalen over gelezen en ook over gehoord binnen me vrienden kring.
Wat koppelingen betreft staat luk wel op nummer 1.
Gister na lange tijd aan externe lader te hebben gehangen. Was accuspanning als auto helemaal uit is, 12,25VGetest en geeft 14,2V.
Word dus andere accu.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.