Een 3932 terminal tool?met zo'n pinnen remover ding, ben de naam kwijt
Een 3932 terminal tool?
Het geluid is afkomstig van de brandstofpomp inderdaad, dan laat ik het zitten, is niet al te luid, maar wel opvallend in eerste week van eigenaarschapKlein vraagje voor degenen die een 1.2 tdi hebben, horen jullie ook een draaiend of blazend geluid achterin de auto? Ik heb vernomen dat meerdere auto's het hebben, klopt dat? En zo ja, waar komt het vandaan?
Is het geen teken dat hij het loodje gaat leggen zsm? ook niet chill als je net op de snelweg 180 linkerbaan knalt en hij valt dood.Het geluid is afkomstig van de brandstofpomp inderdaad, dan laat ik het zitten, is niet al te luid, maar wel opvallend in eerste week van eigenaarschap
Is niet overmatig veel geluid, maar hadden naar iets van 5 polos gekeken voor aanschaf en maakten allemaal dit geluidIs het geen teken dat hij het loodje gaat leggen zsm? ook niet chill als je net op de snelweg 180 linkerbaan knalt en hij valt dood.
Is het geen teken dat hij het loodje gaat leggen zsm? ook niet chill als je net op de snelweg 180 linkerbaan knalt en hij valt dood.
En harder zelfs?! Kon t ook niet geloven.. zie @Franklin Polo6R zn avatarDeed mijn oude 1.2 tdi ook, bovendien 180 op een 1.2 tdi??
En harder zelfs?! Kon t ook niet geloven.. zie @Franklin Polo6R zn avatar
Klopt op de teller 200+ GPS 193 MAX.En harder zelfs?! Kon t ook niet geloven.. zie @Franklin Polo6R zn avatar
Zeker. Rij je zoek met je geüpgraded cav motorFranklin heeft sws een gtd turbo op zn polo
Onze 1.2 tdi had laatst 185 gehaald op de teller met 2 man en 17 inch winterbanden. [emoji12]Deed mijn oude 1.2 tdi ook, bovendien 180 op een 1.2 tdi??
Het leek me inderdaad al sterk dat ik mijn auto krasvrij kon krijgen voor dat bedrag. Ik denk dat een prijs zo rond de €500,- dus niet gek is? Nu maar eens op zoek gaan naar een goede detailer binnen Limburg.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.