Dat dacht ik ook en toch zijn er auto's die het standaard doen. Dodge RAM van mijn neefje kan je met de afstandbediening 2x starten. Staat er wel een 5.7 HEMI V8 te ronken stationair. Ik snap wel dat Trump niet in climatechange gelooft, moeten ze al die wagens aanpassen.Franklin Polo6R kies je er bewust voor een koude motor stationair warm te laten draaien? Ik begrijp dat dit veel meer slijtage veroorzaakt.
Nog niet maar ze gaan er zeker te weten wel onder. Sneeuw of geen sneeuw.Rijden er al mensen op winterset ? Of word er gewoon doorgereden op zomer
Standkachel warmt ook je koelvloeistof tot bedrijfstemp op toch? Wel een slimme investering als je het zelf kan in bouwen
Stand kachel... heerlijk ik zou het er zo voor neerleggen. Ben nog al een kou kleun.
Ik zet nu gewoon me auto sochtends aan.. zit bearlock op dus wegrijden gaat moeilijk
Moet je alsnog je auto voor starten toch zuigt heel je batterij leeg ?
Ja Ruud dan vergelijk je ook een mug met een olifant een 1.2 3 cilinder kindermotor met een 5.7 v8 HahaahDat dacht ik ook en toch zijn er auto's die het standaard doen. Dodge RAM van mijn neefje kan je met de afstandbediening 2x starten. Staat er wel een 5.7 HEMI V8 te ronken stationair. Ik snap wel dat Trump niet in climatechange gelooft, moeten ze al die wagens aanpassen.
Nog niet maar ze gaan er zeker te weten wel onder. Sneeuw of geen sneeuw.
Standkachel warmt ook je koelvloeistof tot bedrijfstemp op toch? Wel een slimme investering als je het zelf kan in bouwen
Offff een gti teller past niet in een dieselofff je koopt de gti teller die ik aanbied dan kan je de temp op de teller zien!! wow
Offff een gti teller past niet in een diesel
Offtopic: jij lijkt wel dé polo winkel van dit forum, heel je zolder vol liggen?
Spaanseleven
Draagarm en stabilisatorrubbers wil ik ook Even gaan invetten.
Doe je goed met je 33e....................
Kun je me een PB sturen hoe ik
dat moet aanpakken
Wd40 alleen dat houdt niet echt goed dus ik zit te denken gewoon aan siliconen vetWaar vet je dit mee in?
Geloof me, wil je niet...
Maar het is heel makkelijk. Krijg en heb een depressie vanaf je 28ste.
Geef je ex het huis,. Werk nog 3 jaar door en geef niks uit.
En neem ontslag en bedenk hoelang je met je spaargeld kan doen....
Wd40 alleen dat houdt niet echt goed dus ik zit te denken gewoon aan siliconen vet
Hoe haal je die rubbers los dan? Dan moet je t gaan demonteren toch. Heb effe niet helder hoe je dat makkelijk kan doenSpuit vet oid gaat echt niet helpen.
Enigste wat kan helpen is iets van vet tussen het rubber en de stang.
Hiervoor haal je het rubber los...
Dus kan je voor 10euro beter 2 nieuwe rubbers kopen en gelijk vernieuwen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.