Het huisdierentopic! Part one....

Polootje

Actief lid
1,220
14
43
We zijn allemaal hier op het forum gezegend met een heerlijke auto: de Polo (of een auto van een ander merk mag ook natuurlijk)
Maar....wie heeft naast die "liefde" en dan bedoel ik niet je partner of je kids, ook nog huisdieren in en om het huis rondhuppelen?

Laat ik zelf natuurlijk de aftrap geven; wij hebben 4 jeweetwel katers, waarvan er 3 raskatten zijn. Te weten: een bluepoint Siamees, een Lilac OK en een Havanna OK. (OK is een afkorting voor Oosters Korthaar) De niet ras is een grijs cypers huis-tuin en keukenkat. Mijn poezebeesten komen niet buiten, zodat mijn buren geen last van ze hebben. Het geeft wel wat meer werk, maar dat vind ik niet erg.

Ik wil heel graag plaatjes bij de praatjes doen, maar ik mot dat in dit nieuwe forum nog ff uitvogelen...dus komt goed!

Ik ben benieuwd wie ook huisdieren heeft?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
oeh oeh ikke ikke!
wij hebben twee labradors(mannetje en een vrouwtje, hebben 1x een nestje gehad).
twee halsbandparkieten.
zelf fan van aquariumvissen heb een 150 liter & 60 liter bak staan.
500 liter is bijna klaar om geplaatst te worden.
ben het meest geintereseerd in Za-cichlide (voor de kenner de geophagus-soort)
 
Ik heb geen huisdieren meer. Wel jaren een tropisch aquarium gehad. ;)

enne foto's plaatsen doe je door de URL van de foto [()resize] HIERTUSSEN[/resize] te plaatsen :)
Maar dan zonder () ;)
 
dpv4fm-1.jpg
2hg5q88-1.jpg


:)
 
Ik heb 2 poezen in huis, moeder (grote Nip) en dochter (kleine Nip). Heb vroeger honden gehad maar toen had ik nog alle tijd voor.
Moederpoes is nu 15 en dochter is 11 jaar oud op dit moment. Ze hebben beiden kittens gehad, wel een nest of 7.
De moeder (Schoffie) van moederpoes heb ik als kitten in 1995 in huis genomen. Die poes is in 2001 doodgereden. Ze heeft 3 nestjes gehad en toen heb ik ze laten helpen.
1 kitten, dus nu de moederpoes grote Nip heb ik gehouden en daar weer een kitten van (kleine Nip) heb ik ook gehouden, dus de 2 poezen zijn dat die ik nu heb.
Hoop dat het een beetje duidelijk is haha. Zal eens proberen wat foto`s neer te planten.
Kleine Nip:


Grote Nip:


Schoffie, toen zelf nog een kitten van 2 weken oud:


De laatste kitten van kleine Nip die het huis is uit gegaan:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!