Het is zover!!! Gvdddd!!!!

Op zich wel een rare beslissing dat je neemt windkracht... Ik bedoel maar, als je je registreert hier en foto's plaatst van je auto, is het toch de bedoeling dat deze bekeken worden niet? al dan niet door trouwe leden... Ik ben er ook (bijna) zeker van dat de diefstal van zijn wagen niets te maken heeft met zijn garage hier hoor... Meeste dieven scouten gewoon onderweg, en soms inderdaad op internet maar dat kost hen meer moeite(om plaats te bepalen etc)

Misschien dat het niet heel veel uitmaakt maar als het ook maar een heel klein beetje uitmaakt dan is het genoeg en als je zo een beetje kan bijdragen bij het voorkomen van eventuele diefstal lijkt mij dat voldoende.
En het lijkt mij een kleine moeite..
 
Ik hoop dat de discussie m.b.t. Windkracht13 z'n probleem nu uit de weg is, gezien de garages nu afgeschermd zijn voor "niet-leden".

Helaas kan hij blijkbaar niet tegen kritiek (ook al wordt er aan zijn advies gehoor gegeven, wat naar mijn inziens nog steeds een soort van onzin is, een dief kan hier net zo goed premium member zijn, wie zal het weten!?) Ik heb hier over ook in zijn vorige topic al over gezegd: "Wie niet wilt dat z'n auto op internet gevonden wordt, post dan niets van je polo, of haal je kenteken weg en maak geen foto's waarbij direct zichtbaar is waar je woont".

In elk geval erg jammer dat we op zo'n manier een lid kwijt zijn!

Jullie mogen van mij ook nog eerlijk weten dat ik de laatste tijd erg weinig zin heb om tijd in de website te steken, mede door dit soort "beschuldigingen" naar ons toe (het is en blijft je eigen verantwoording wat je wel/niet post). En toch ook van sommige leden die erg negatief waren over de lancering van de nieuwe website, natuurlijk is/zijn kritiek/tips/opmerkingen altijd welkom!!, maar als je na de eerste dag al hoort dat "de oude site wel weer terug mag" (na alleen al 6uur werk om het over te zetten) en dat dit en dat niet deugd, ben je er wel even klaar mee als je eens wist hoeveel tijd/moeite er in gestoken wordt. Een (amateur)website is na lancering nooit helemaal perfect, geef mensen ook de tijd om het op te lossen of te verbeteren!

Ik wil verder graag weer ontopic om polofreak een hart onder de riem te steken in plaats van de schuld op iets/iemand af te schuiven! (de dief hoort gewoon met z'n poten van andermans spullen af te blijven).
 
Ik lees nu pas dit topic. Polofreak, zeer klote van de diefstal. Veel sterkte met de afhandeling. Hopelijk valt de schade nog mee.

Aan alle admins: Juillie zijn goed bezig! Aan alle veranderingen moet men wennen. Ik ben zelf ook nog aan het wennen aan het nieuwe forum, maar kom er steeds meer achter dat het makkelijker in gebruik is. Nogmaals: Keep up the good work!
 
Sterkte man!

Ben zelf admin op SEAT-Online.nl en ook daar is het helaas schering en inslag. De Leon wordt gejat bij het leven en voor de onderdelen helemaal uit elkaar getrokken. Negen van de tien keer in de regio Rotterdam trouwens. Veel mensen roepen meteen dat die wagens richting Oostblok gaan, maar in de praktijk trekken "ze" de wagens gewoon in Nederland uit elkaar.

Het is bij "ons" zelfs zo erg dat er een subboard over gestolen auto's is: http://www.seat-online.nl/forumdisplay.php?40-Gestolen

Die lui gaan 's-nachts gewoon op verkenning uit in een bepaalde wijk. En na een paar keer kijken komen ze terug om hun slag te slaan. Keertje meppen op de auto of er alarm op zit, dat werk. Die gaan echt niet op een forum zitten kijken alsof het een webshop is en dan zoeken op google of ze kunnen vinden waar diegene woont.
 
Dan vinden ze een auto zo terug...

xyvrltfnmj-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Weet je wat ik ga doen, ik ga een GPS tracker inbouwen. dan zie ik hem altijd waar hij staat. hangt er wel vanaf hoe jullie verzekering eruit ziet, ik heb namelijk liever een nieuwe wagen eens hij gestolen is, je weet nooit hoe ermee gereden.

aan de andere zijde, als er veel geld insteekt, kan je em mss toch beter terugzoeken via gps, bij de politie de coordinaten doorgeven, en dan een schadeclaim eisen van die jongens. je hebt je auto + de schadeclaim. nadeel is dan mss wel dat het jaren duurt eer het behandeld word. (hier in België toch)
 
PVD man, dat is toch niet normaal meer. Het klopt inderdaad wel dat het grootste gedeelte in NL gesloopt wordt. Waarschijnlijk ziet de Polo van Polofreak er nu ook zo uit als hierboven afgebeeld.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vind het op zich ook overdreven om direct je account te laten opheffen door een admin, dat noem ik attentiehoeren. Excuseer mij voor het taalgebruik hier.
De admins hier doen een prachtige job, ik heb op een heel aantal fora's gezeten en ik kan door ervaring van zelf ook een forum te hebben zeggen dat dit forum 1 van de weninige is waar het zo vriendelijk en respectvol voor elkaar aan toe gaat. zelfs als iemand negatieve comments geeft of extreme, word hier zeer goed gehandeld in tegenstelling tot andere fora's.

Mod's van harte bedankt voor jullie prachtwerk en jullie geduld !
En OP, laat je vooral niet neerhalen voor je goed gepresteerde werk. het is de kwaliteit wat het erom doet, en dit is buitengewoon goed ! je hebt een goede site/forum neergegooit en je mag er best fier op zijn.
 
Daar wordt je echt niet vrolijk van. :sad: (van zo'n gestripte auto dus).

Volgens mij is het dus inderdaad dikke flauwekul om te denken dat de garage afgeschermd moet worden voor niet leden. Het toch maar een kleine moeite om je aan te melden als lid en kun je alsnog alle garages langs gaan. Dit kun je dus echt niet voorkomen. Al maak je helemaal geen gebruik van een forum oid, dan nog kan het je zo maar gebeuren dat je auto gestolen wordt, dan hebben ze gewoon je auto al een tijdje op de korrel.

En voor alle admins, we weten dat jullie alle vrije uurtjes in deze fantastische site steken en uiteraard kan het niet zo zijn dat alles meteen perfect werkt.
Ik hoop dan ook dat alle leden hier begrip voor zullen hebben en dat we er samen voor zullen zorgen dat het nog beter zal gaan. Uiteraard is het in het begin wennen maar dat is met alles wat nieuw is.
Daarom zeg ik, heren van de admins, ga vooral door met MyPolo.nl, jullie inzet wordt ECHT gewaardeerd. :wink: :wink: :wink:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Jongens rustig aan hoor, voordat ik door een paar van jullie wordt afgeschoten.
Ik denk, weet wel bijna zeker, dat de meeste van ons, mij verkeerd hebben begrepen.

Heb groot respect voor alle leden, heren moderatoren en beheerders.
Account opnieuw aangemaakt, kan toch geen afscheid nemen van deze site, hopelijk blijft niemand boos op mij!
Dit was echt niet de bedoeling van mij...
 
Jongens rustig aan hoor, voordat ik door een paar van jullie wordt afgeschoten.
Ik denk, weet wel bijna zeker, dat de meeste van ons, mij verkeerd hebben begrepen.

Heb groot respect voor alle leden, heren moderatoren en beheerders.
Account opnieuw aangemaakt, kan toch geen afscheid nemen van deze site, hopelijk blijft niemand boos op mij!
Dit was echt niet de bedoeling van mij...

Geloof me, dit zet ons allemaal aan het denken ;)
en verder is dit inderdaad echt een top forum, nieuw oud, allebei super, het een beter dan het ander, het doet er voor mij niet toe, ik prijs me meer gelukkig dat ik actief mag zijn op een forum als dit ;)
We hebben elkaar en zijn een gemeenschap, de admins en mods doen hun best om dat zo goed en vriendelijk mogelijk te houden en dat lukt ze super!
En verder zijn we er ook om elkaar te steunen zoals bij Robbert blijkt uit de massale reacties ;)

En Robbert, ik spreek waarschijnlijk namens iedereen, maar ik hoop van harte dat je je auto nog terug krijgt en ik gun je echt het allerbeste in deze verschrikkelijke situatie!
 
VW  6R  1.2TDI 
Beste leden.
ik heb zowat zitten denken (wat ik normaal nooit doe, want ik sta liever) kan het zo zijn dat in marktplaats en soortgelijke verkoop adressen al deze onderden van gestolen auto's vandaan komen. ik speur elke dag op marktplaats en zie soms onderdelen van een kompleet gestripte auto's. dan vraag ik mezelf af waar halen zij deze onderdelen vandaan? somige advertenties lijken echt verdacht, hoe kan je nou alle onderdelen verkopen van een gloed nieuwe polo? wat mankeert nou aan een auto waar je dus alle onderdelen van overhoud!!

ik hoop voor Polofreak dat alles goed zal komen, dat zijn auto gevonden word en of zijn kosten goed word gedekt.
ps. ik heb geen foto kunnen zien van gestolen Polo van Polofreak. is er wel een foto?
met vriendelijke groet,
kerem
 
Heb ook even liggen denken (doe ik veel, lig liever dan te zitten) en heb een voorstel:
Omdat wrs 90% van de leden feestboek hebben, is het mss mogelijk om dit te koppelen aan de zichtbaarheid van de garage?
Ik verduidelijk even: Dat er een topic gemaakt wordt waar iedereen elkaar kan toevoegen etc, en dat je garage enkel zichtbaar is voor je feestboekvrienden? Op mijn feestboek staan ook massa"s foto's, maar alleen vrienden zien dit, vrienden die ik zelf geaccepteerd/gecontroleerd/uitgenodigd/etc heb.. Mss zelfs in een verder stadium dat wanneer nieuwe leden/geen fb-vrienden jouw garage willen bekijken ze een melding/popup krijgen dat ze die eigenaar eerst moeten toevoegen.. Wil niemand dwingen om fb te gebruiken, maar zo heeft de eigenaar de keuze wie wel en wie niet in zn garage kan kijken (zoals in het echte leven dus).. Wil niemand bakken extra werk geven, ik denk maar mee..

Grtz
 
Heb ook even liggen denken (doe ik veel, lig liever dan te zitten) en heb een voorstel:
Omdat wrs 90% van de leden feestboek hebben, is het mss mogelijk om dit te koppelen aan de zichtbaarheid van de garage?
Ik verduidelijk even: Dat er een topic gemaakt wordt waar iedereen elkaar kan toevoegen etc, en dat je garage enkel zichtbaar is voor je feestboekvrienden? Op mijn feestboek staan ook massa"s foto's, maar alleen vrienden zien dit, vrienden die ik zelf geaccepteerd/gecontroleerd/uitgenodigd/etc heb.. Mss zelfs in een verder stadium dat wanneer nieuwe leden/geen fb-vrienden jouw garage willen bekijken ze een melding/popup krijgen dat ze die eigenaar eerst moeten toevoegen.. Wil niemand dwingen om fb te gebruiken, maar zo heeft de eigenaar de keuze wie wel en wie niet in zn garage kan kijken (zoals in het echte leven dus).. Wil niemand bakken extra werk geven, ik denk maar mee..

Grtz

Dit hoeft niet perse zo ingewikkeld smartie, er bestaat nu al een friends systeem op het forum, dus dit kan herbruikt worden voor wat jij wil.. Maar persoonlijk, geloof ik niet in al die afschermdingen, het lukt ze toch wel op een of andere manier om ze te bekijken.Bovendien komt dat de gebruiksvriendelijkheid en handigheid en interactie binnen de site niet ten goede.. stel je voor dat een nieuw lid eerst iedereen moet accepteren van het forum voordat ze zijn nieuwe aanwinst kunnen zien en op reageren, dit noem ik geen forum meer dan. Je kan geen enkel topic meer bekijken zonder iemand toe te voegen en wachten tot hij je accepteert, nou nee dankje dan zie je mij hier niet vaak meer... ik bekijk en reageer op topics als ik tijd heb, dus dan wil ik niet een dag wachten of mss meer om te kunnen reageren op een topic...

Voor mij mag het zo blijven, het is ieders eigen verantwoordelijkheid om je polo hier op de site te zetten.. En zoals iemand hierboven al aanhaalde, ongeveer 95% van de gestolen voertuigen komen niet van sites zoals deze hoor, maar gewoon dat ze in de buurt rondrijden en zien wat ze kunnen meepakken
 
Ik heb ooit begrepen dat als hij wordt terug gevonden dat ook nadelige effecten heeft voor de verzekerde.
Het fijne weet ik er ook niet van, misschien hier iemand die daar wel meer over weet ?
 
BMW  1 serie  1.6 
Dit hoeft niet perse zo ingewikkeld smartie, er bestaat nu al een friends systeem op het forum, dus dit kan herbruikt worden voor wat jij wil.. Maar persoonlijk, geloof ik niet in al die afschermdingen, het lukt ze toch wel op een of andere manier om ze te bekijken.Bovendien komt dat de gebruiksvriendelijkheid en handigheid en interactie binnen de site niet ten goede.. stel je voor dat een nieuw lid eerst iedereen moet accepteren van het forum voordat ze zijn nieuwe aanwinst kunnen zien en op reageren, dit noem ik geen forum meer dan. Je kan geen enkel topic meer bekijken zonder iemand toe te voegen en wachten tot hij je accepteert, nou nee dankje dan zie je mij hier niet vaak meer... ik bekijk en reageer op topics als ik tijd heb, dus dan wil ik niet een dag wachten of mss meer om te kunnen reageren op een topic...

Voor mij mag het zo blijven, het is ieders eigen verantwoordelijkheid om je polo hier op de site te zetten.. En zoals iemand hierboven al aanhaalde, ongeveer 95% van de gestolen voertuigen komen niet van sites zoals deze hoor, maar gewoon dat ze in de buurt rondrijden en zien wat ze kunnen meepakken

Het is niet de bedoeling dat je als nieuw lid eerst iedereen hoeft toe te voegen vooraleer je een topic kan lezen, enkel voor de garage/profiel van iemand (volledig) te kunnen bekijken.. Eerlijk, ikzelf zal als nieuw lid niet meteen gaan snuffelen bij topics van een 9n, 6n,etc maar wel bij de 6r.. Het kan ook simpel dat je als niet fb-vriend een preview krijgt van de garages en dan zelf kiest of je die persoon toevoegt en zo de volledige versie krijgt. Ofwel het vriend-systeem op het forum wat aanpassen want is mij tot heden niet duidelijk wat daar de bedoeling van is.. Was maar een ideetje vrienden!!!

Grtz
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!