Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mooie bak, leuk koppie. Vond die Oranje serieus ook erg gaaf Do!!
Was ook hier beetje de bedoeling. Aangezien ik geen leuke heer vindt op Tinder en of op straat. Dan maar in de Polo / auto hoek zoeken. Als de man dan ook nog gamed van natuur en katten houd ben ik om. XD Nee hoor.Ik wacht toch nog even op de vrouwen, voor ik mijn foto plaats dan kan het speed daten beginnen! haha
Moet kunnen toch. Behalve mijn identiteit overnemen, wat kun je nou doenWas ook hier beetje de bedoeling. Aangezien ik geen leuke heer vindt op Tinder en of op straat. Dan maar in de Polo / auto hoek zoeken. Als de man dan ook nog gamed van natuur en katten houd ben ik om. XD Nee hoor.
Leuk dat jullie seireus in dit topic foto’s plaatsen.
Ff een recente van mij.
Xbox, check.Was ook hier beetje de bedoeling. Aangezien ik geen leuke heer vindt op Tinder en of op straat. Dan maar in de Polo / auto hoek zoeken. Als de man dan ook nog gamed van natuur en katten houd ben ik om. XD Nee hoor.
Leuk dat jullie seireus in dit topic foto’s plaatsen.
Ff een recente van mij.
Wil je dat nooit meer doen!..... mij U noemen. Brrrr ben pas 38 hoorDank u.
De oranje was ook fijn. Maar toch was 3 deurs niet fijn.
En kwam bij toeval de Gt tegen. En toe geslagen.
Gezien ik al een foto van John Williams voorbij zag komen, had ik dit keer het idee dat iemand een foto van Keith Richards gepost had.Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat de foto van 6 jaar geleden is (61 jaar).
Al ben ik weinig veranderd, nog wat grijzer. Nog steeds superfit dankzij meer dan 40 jaar dagelijks een eind rennen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.