BlackPoloBM
Bekend lid
Iemand een adresje, waar ik voor 250 Euro all incl. iets leuks kan krijgen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ik heb zelf 4 speakers van de dynaudio erin gezet in de deur, in de lage tonen iets sterker, in de midden en hoge weinig verbetering.
Hebbie een link heb ook wel interesse. Mis die diepe bas. Voor de rest vindt ik de kwaliteit geluid van de standaart speakers en de rns510 wel okey.Er is een soort van oem oplossing waarbij je een subwoofer in de plek van de reservewiel plaatst. Alles is plug en play. Ik ga daar ook voor binnenkort.
Edit: is van helix. Prijs is 470 euro trouwens, niet zo goedkoop
Gewoon plug en play???
Dynaudio Speakers vragen toch om meer amp dan standaard??
Ik heb een keer dynaudio in een golf gehoord, goedemiddag wat een geluid.
Mijn vader had vroeger(voor de kenners) een setje xanadu ds14. (Ook dynaudio)
Lang geleden dat ik zo'n goed geluid in een woonkamer heb gehoord
Hebbie een link heb ook wel interesse. Mis die diepe bas. Voor de rest vindt ik de kwaliteit geluid van de standaart speakers en de rns510 wel okey.
Zit er trouwens geluid verschil tussen de rns 510 en de rns315?
http://www.autopar.nl/volkswagen/up/vw-subwoofer-000051419 not really cheapHebbie een link heb ook wel interesse. Mis die diepe bas. Voor de rest vindt ik de kwaliteit geluid van de standaart speakers en de rns510 wel okey.
Zit er trouwens geluid verschil tussen de rns 510 en de rns315?
Ja, als ik dat had dan had ik geen offerte gevraagd bij een installateur he.Zoek een wat handig iemand in je buurt. Speakers steken is echt niet moeilijk.
Ik heb net een offerte gevraagd bij JM Car HIFI in Rotterdam.
Montage 4x nieuwe speakers en 2x nieuwe tweeters = 250 Euro.
En dan komen de kosten van de speakers en tweeters er nog bij dat begint bij 130 Euro per set.
Dus ben minimaal 380 Euro kwijt voor een minimale aanpassing, want zonder versterker zul je het niet echt merken zei die.
oke maar het is maar net wat je wil,ik ben wel te spreken over de originele speakers,ik moet wel vermelden dat mijn radio navigatiesysteem 4 x 60watt uitgangsvermogen heeft.Nou ik heb een speaker en radio upgrade gedaan en hoor toch een erg groot verschil
Ik had standaard de RCD310 en die is vervangen voor een radio/navigatie systeem,hoewel uit de standaard radio ook een goed geluid kwam.ik dacht dat je een rns315 had
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.