Ik heb t bij de plaatselijke auto shop (AST Hardenberg)
maar volgens mij hebt Brezan enz het ook wel.
en anders ff op t wijde net kijken
maar volgens mij hebt Brezan enz het ook wel.
en anders ff op t wijde net kijken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pfff, niet iedereen heeft daar jaren de tijd voor.Met een tandenborstel
Heb je het al geprobeerd? Je zou eventueel een oude lap stof als 'proefkonijn' kunnen gebruiken. Gewoon daar op spuiten en kijken of je achteraf ook kleurverschil ziet. Er staan genoeg producten op carclean.nlIk heb op de bestuurders en bijrijders stoel wat donkere plekken.
waar het meest gezeten word denk ik.
je kunt hier en daar t verschil echt zien. ( zijkanten zijn lichter )
is hier wat aan te doen? heb wel spuit busje staan wat op bekleding kan, maar iets houd me tegen.. stof nat maken. als je te nat op 1 plek maakt krijg je miss ook weer
kleurverschil.
wie hebt dr goeie tips? of goed spul wat ik hieraan kan doen?
Kiek hem shinen met zn dikke voorraad meguiarsvandaag mn faomlans van Ali binnen gekregen, ik ben benieuwd hoe dat werkt
af en toe eens wat aanschaffen, fijn spul.Kiek hem shinen met zn dikke voorraad meguiars
Laat me auto stomen minder water gebruik
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.