Zo nu en dan duurste programma wasstraat (social deal aanbieding) en wat vaker de wasbox slechts 3 programma's. Maar wel met mijn eigen spons schoonmaken. Ook eigen velgenspray + insectenspray gebruik ik in de wasbox en goed afdrogen met een zeem die je ook vochtig moet bewaren in een gesealde hoest etc ivm uitdroging. En. 2x in het jaar Collinite Insulator wax 845.
Iemand ervaring met Collinite Insulator Wax Nr. 845?
Iemand ervaring met deze Wax? MK7: https://www.amazon.de/dp/B000JK2D06/ref=sr_1_fkmr0_1?__mk_nl_NL=%C3%85M%C3%85%C5%BD%C3%95%C3%91&keywords=liquid+no.+845+insulator+wax+-+473ml&qid=1571831534&sr=8-1-fkmr0www.mypolo.nl
Maar als je echt over de top wil gaan check dit:
Ik zet de hoge druk wel alvast aan en wacht een minuut of 2 voordat ik de lans in de emmer doe. Dan weet ik zeker dat ik niet nog water met shampoo oid van een vorige gebruiker/progamma heb. Druk hem tegen de bodem aan zodat het niet spettert en doe pas mn eigen middeltje erin als de emmer vol is. Heb op die manier nooit last van schuim of een nat pak tijdens het vullen van de emmersDus voor diegene die ook hun eigen sop en emmer gebruiken, hoe vullen jullie dit gemakkelijk ter plekke?
Auto hold zou toch niet in werking moeten treden als je DSG in zijn neutraal staat?Vraagje voor de mensen met hun vol sensoren zittende Polo die door een wasstraat zoals Washin7 of Autowas H2O gaan.
Welke voorbereiding tref je allemaal?
*Antenne er af
*Ruitenwissers uit
*Start/stop uit
*’Parkeersensoren’ uit
*DSG in neutraal
Dat lukt mij allemaal wel, maar zelf dan gaat mijn auto automatisch op de rem als ik op een lichte helling sta. Hoe de fuck zet ik dit uit?
Dus voor diegene die ook hun eigen sop en emmer gebruiken, hoe vullen jullie dit gemakkelijk ter plekke?
Altijd naar de wasstraat. Hoef ik niet over na te denken omdat in onze gemeente het zelf autwassen verboden is. Hemelwaterafvoer is losgekoppeld van riool. Dus al het water dat op straat komt gaat wordt afgevoerd naar het oppervlaktewater.
Voor je auto zorgen en je spullen schoon houden iets voor vroeger? Of begrijp ik hem verkeerd?Bij ons mag het wel maar bijna niemand doet dat.. is denk nog iets van vroeger.. Afspoelen of de ruiten schoonmaken doe ik soms wel voor de deur.
Mwa meer dat mensen hun auto wassen op straat dat is wel beetje verdwenen. En al helemaal niet meer poetsen of waxen zoals vroeger.Voor je auto zorgen en je spullen schoon houden iets voor vroeger? Of begrijp ik hem verkeerd?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.