iichel
Exclusive lid
96500 en een gratis olie lek
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
96500 en een gratis olie lek
19000 km : p volgende week zen eerste onderhoud : p
Bij diesel idd om de 30 000 of 2 jaar maar bij ne naft mag dit rapper hebben ze gezegd in de garage want wagen heeft ook al aan dat hij binne moet binne 1500 km want heeft in daagen ook aan bij mij raar maar waar : pElke 20.000 dacht dat het 30.000 was toch of heb ik het mis?
Ik weet het eigenlijk niet .....
Bij diesel idd om de 30 000 of 2 jaar maar bij ne naft mag dit rapper hebben ze gezegd in de garage want wagen heeft ook al aan dat hij binne moet binne 1500 km want heeft in daagen ook aan bij mij raar maar waar : p
Beelden zeggen meer dan woorden, en ik weet het was ''leuker'' geweest dat ik ook 55 km per uur had gereden maar ja je kunt niet alles hebben.....
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.