Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Was t niet beter voor jou om een benzine te nemen?34.135 km 2011 1.2tdi BM
Beter is een persoonlijke smaak ... voordeliger waarschijnlijk wel.Was t niet beter voor jou om een benzine te nemen?
Ik kan me niet voorstellen dat iemand een 1.2 tdi neemt om daar vervolgens 9000km per jaar mee te rijden.Beter is een persoonlijke smaak ... voordeliger waarschijnlijk wel.
Pas 2 weken in bezit en 1100km inmiddels gereden.Was t niet beter voor jou om een benzine te nemen?
Hoogste tijd voor een showroom hier dan ... hahaPas 2 weken in bezit en 1100km inmiddels gereden.
@WBPoloGti: Heb je lekker doorgereden met je nieuwe GTI: 55.555km! Maar dat moet met zo'n auto ook fantastisch zijn! Onze Polo 1.2TSI 105pk highline van jul2011 staat nu (pas) op 61.000km...
Beelden zeggen meer dan woorden, en ik weet het was ''leuker'' geweest dat ik ook 55 km per uur had gereden maar ja je kunt niet alles hebben.....
@WBPoloGti: Heb je lekker doorgereden met je nieuwe GTI: 55.555km! Maar dat moet met zo'n auto ook fantastisch zijn! Onze Polo 1.2TSI 105pk highline van jul2011 staat nu (pas) op 61.000km...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.