Hahah wat danJij doet wel je best zeg
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hahah wat danJij doet wel je best zeg
De 6R kwam alweer in juli 2009 voor het eerst op de markt, dus voor een aantal van jullie zit het eerste jaar met dit puike karretje er waarschijnlijk al op .
Nu vroeg ik me af hoeveel kilometers jullie inmiddels hebben verreden in jullie 6R en of je in de tussentijd al tegen grote (technische) problemen bent aangelopen?
In mijn geval heb ik vandaag 1.646 km aangetikt , de auto is op 9 januari dit jaar afgeleverd. Tot nu toe nog geen problemen gehad .
Mijn Polo 1.6 TDI heeft nu 283000 km gereden zonder problemenDe 6R kwam alweer in juli 2009 voor het eerst op de markt, dus voor een aantal van jullie zit het eerste jaar met dit puike karretje er waarschijnlijk al op .
Nu vroeg ik me af hoeveel kilometers jullie inmiddels hebben verreden in jullie 6R en of je in de tussentijd al tegen grote (technische) problemen bent aangelopen?
In mijn geval heb ik vandaag 1.646 km aangetikt , de auto is op 9 januari dit jaar afgeleverd. Tot nu toe nog geen problemen gehad .
De caravan is een Kip Shelter en weegt leeg 550 kg en mag beladen worden tot 750 kg
Ik hoor vaak dat er verstuivers sneuvelen bij een 1.6... Jammer je moet net geluk hebben denk ikIk wil tot 350000 doorrijden, heb 1 verstuiver moeten vernieuwen, verder het normale onderhoud. Dus nog 70000 km te gaan !
Teruggedraaid naar waar ik hem mee gekocht heb. 66.000 km.
Zou zoiets niet op het internet zetten. Is namelijk behoorlijk strafbaar.Teruggedraaid naar waar ik hem mee gekocht heb. 66.000 km.
strafbaar? mag je niet doen met je auto wat je wilt?Zou zoiets niet op het internet zetten. Is namelijk behoorlijk strafbaar.
Teller terugdraaien is fraude plegen en dat is strafbaar.strafbaar? mag je niet doen met je auto wat je wilt?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.