Volkswagen403
Lid
Vorig jaar een Polo 6C gekocht met 37.xxx op de teller. Nu staat hij op 72.252
Volkswagen
Polo 6C
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Vorige Polo 6R 1.2TDI BM 100PK gekocht met 75.000km. 6 jaar later 255.000km zonder enig probleem of gezeik. Deze ingeruild op de huidige 6C R-Line 1.4TDI 90PK die nu 96.000km heeft gelopen.
Inmiddels de 230.000 kilometer aangetikt, kilometers gaan sinds half maart een stuk minder hard. (zie spritmonitor). Gister APK gehad en vlak daarvoor een aantal grote zaken vervangen;
- Remschijven + remblokken voor
- Schokbrekers Bilstein B4 + Eibach Pro-kit
Daarnaast zijn de achterremmen versleten, kwam nog door de APK, maar was wel een aandachtspuntje, staat gepland in de zomervakantie.
Grappig, ik denk ook aan deze stap, voornamelijk omdat ik een automaat mis. Hoe bevalt de 1.4 TDI je na de 1.2 TDI? Je 1.2 had 100PK, ben je ook voornemens de 1.4 naar 110/115pk te chippen?
Goed om te horen, heb je een DSG of een handbak?De 1.4TDI is een wereld van verschil, rijdt vele malen directer en volwassener. Onderstel gedraagt zich ook volwassener. Hij is lekker pittig en niet zo traag als de 1.2TDI.
Zit er zeker aan te denken om bij deze ook ff wat bij te prikken. Scheelt wel een boel in prijs zag ik bij VAG, 110pk is €300 en 115pk is €600
Dat is in de toekomst...…..13 november 2020 mijn Polo ontvangen met 8km. Nu staat er 11.054km op de teller.
Misschien heeft ie achteruit gereden...Dat is in de toekomst...…..
Dat red ie nog net als je volgas 5km/h in zn achteruit heeft gereden.Misschien heeft ie achteruit gereden...
En hij gaat nog harder in z'n achteruit Heb een keer zo hard achteruit gereden dat het beeld van de camera en parkeersensoren ermee stopte, en dat is bij 15km/u hahaDat red ie nog net als je volgas 5km/h in zn achteruit heeft gereden.
HAHA! Ik bedoel natuurlijk 13-11-2019. Zo gewend aan het 2020 schrijven.Dat is in de toekomst...…..
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.