Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Van welk jaar is jouw GT? Met DSG en stuurflippers?88k, voor de ton gaat hij weg en komt er weer een audi!
Tnx reus, ben er ook wel erg blij meeLekker busje hoor, ziet er goed uit
2013 en handgeschakeld.Van welk jaar is jouw GT? Met DSG en stuurflippers?
Lkr bezig. Mijn auto verbruikt ongeveer 1 liter olie per 20 000 km (dan ververs ik ook olie). Dpf regenereert nu om de 760 km. En de hoeveelheid as in de dpf is 104 gram. Volgens mijn haynes werkplaats manual moet de dpf vervangen worden bij een as gehalte van 60 gram. Ik zeg nee! Zolang de auto/motor goed presteert kachelen we lkr door.305.000
Geen olieverbruik en geen problemen met de DPF.
Haha precies. Ik zit stiekem al te kijken naar een downpipe mocht mijn DPF ooit vol raken...Lkr bezig. Mijn auto verbruikt ongeveer 1 liter olie per 20 000 km (dan ververs ik ook olie). Dpf regenereert nu om de 760 km. En de hoeveelheid as in de dpf is 104 gram. Volgens mijn haynes werkplaats manual moet de dpf vervangen worden bij een as gehalte van 60 gram. Ik zeg nee! Zolang de auto/motor goed presteert kachelen we lkr door.
Enige mobiele nadeel is dat je de milieuzone's niet in mag rijden. En voor het milieu is het een dikke middelvinger(zonder te oordelen). Ik zou persoonlijk goed nadenken hoelang ga ik mijn polo nog rijden (sowieso nog 10 jaar) en moet er dan niet gwn een nieuwe in, en dat maar als enige vervelende koste post accepteren aangezien ik toch duizenden heb bespaard door het onderhoud zelf te doen. Ik denk dat op het moment de aanwezigheid van dpf gecontroleerd kan/moet worden bij apk dat heel veel mensen die hem gwn doorboord en weggeschreven hebben van hun auto af willen. Dat geld trouwens voor alles diesel met dpf. Dat word nog een dingetje.Haha precies. Ik zit stiekem al te kijken naar een downpipe mocht mijn DPF ooit vol raken...
mijne is van 2010 wat inhoud dat ik bij de RDW kan aangeven dat ik mijn DPF verwijderd heb. komt er 10% extra mrb bij maar mag ik legaal roetten
Jaa was zeker even puzzelen maar ben niet zo moeilijk. Lekker op zn laagste posititie bevestigdFijn eh dat verlagen bij een Caddy.
Was toch ff puzzelen met die bladveren.
of was dat toen nog niet?
Inmiddels na ruim 1.5 jaar van 87K naar 120K gegaan.Ik heb hem net geen jaar nu. Stond op 87K det ik hem kocht nu op, 108K.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.