Yes, nooit iets gehad, netjes zn beurtjes gehad. keer een wiellager stuk gehad maar verder niks geks en geen olie verbruikProbleemloos gereden al die kilometers ?
Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yes, nooit iets gehad, netjes zn beurtjes gehad. keer een wiellager stuk gehad maar verder niks geks en geen olie verbruikProbleemloos gereden al die kilometers ?
Lijkt me heerlijk om een auto te kopen en er dan geen kilometers op te zetten en er vaker naar te kunnen kijken dan in te rijden....Ik zal er nu 45.000 kilometer op hebben staan en hoop er niet echt teveel bij te rijden. Als we weg gaan pakken we de audi van mijn vrouw. Ik wil de polo zo lang mogelijk houden dus vandaar geen kilometers erop zetten als het niet nodig is.
Lijkt mij helemaal niet heerlijk, je koopt een auto toch om lekker in te rijden, zeker een GTI, maar goed zoveel mensen zoveel smakenLijkt me heerlijk om een auto te kopen en er dan geen kilometers op te zetten en er vaker naar te kunnen kijken dan in te rijden....
Dit wil niet zeggen dat het goed voor de auto is hoor. Kleine stukjes of weken stil staan is niet bevorderlijk voor de motorIk zal er nu 45.000 kilometer op hebben staan en hoop er niet echt teveel bij te rijden. Als we weg gaan pakken we de audi van mijn vrouw. Ik wil de polo zo lang mogelijk houden dus vandaar geen kilometers erop zetten als het niet nodig is.
Staat je auto binnen als je er niet mee rijdt? Anders is het niet zo best voor je auto, als die buiten staat. Het alg groeit dan op je rubbers en de strepen over je lak. De motorruimte krijgt meer corrosie.Die van mij komt ook af en toe eens van zijn plek, 4622 km.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.