Hoeveel kilometer heeft jouw Polo inmiddels gelopen?

Ben nog niet zo lang op deze site, maar gebruik de 1.2 BM al wel langere tijd. Gekocht in juni 2010 en inmiddels ruim 240.000 mee gereden. De hele periode vrijwel zonder problemen doorgekomen en nu brandt het EGR lampje. Dit wordt bij de APK in april geregeld.
 
VW  Polo 6R  1.2 Blue motion 
  • Leuk
Waarderingen: Cimus
Inmiddels al ruim 120.000 km, rij dagelijks 200 km woon-werk. Nog steeds zonder problemen. Opmerkelijk weinig olie verbruik ook. Nog nooit wat hoeven bijvullen tussen de servicebeurten. Auto is van 2014.
 
Volkswagen  Polo AW - GTI 2020  2.0 TSI stage 2 @ 298pk 481nm 
Inmiddels een eerste lichting Polo BlueGT uit 2013 op 201.000 km staan.
Draait nog steeds op oorspronkelijke zuigerveren, is geen olieboot, originele turbo, orignele kettingspanner.

Enige echte 'reparaties' tot nu toe zijn:
- Wiellager achteras.
- Schakelmechanisme vervangen i.v.m. hoeveelheid speling.

Ik ga relatief netjes met het spul om, en de wagen heeft me hopelijk daarom nog niet in de steek gelaten.
 
VW  Polo 6R Blue GT, Polo 6C GTI  1.4 TSI ACT, 1.8 TSI 
polo 1.6 tdi 6R, 238.9dkm !

Reparaties
Glowplugs, Mutlriem spanner, dynamo vrijloop, homokineet rechts is overleden. :(. Heb al een nieuwe in de kofferbak liggen van een polo 1.2 tdi ^-^
 
VW  Golf 7 GTD  2.0 TDI, 237pk, 480nm straightpipe 
304500

December 2016 nieuwe distributie riem,waterpomp,en de hele mikmak.
Carterpan vernieuwd ( ernstige roest )
Nieuwe radiateur, per toeval zag ik de lekkage toen de polo op de brug stond.

En direct maar olie,koelvloeistof,oliefilter vervangen.

Rijd weer fijntjes en vertrouwd!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 16v 
Vorige week de 150.000 aangetikt alleen vergeten foto te maken[emoji23] telt een laag verbruik ook?[emoji23]
b7b2883a496ecfb96b2637eb302c1ac5.jpg



Polo 1.6 TDI Highline
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!