Als je gereden kilometer samen met de prognose zouden kloppen dan is dit met een volle tank van 45 L nog steeds maar net iets meer als 1:20
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met m'n vorige auto, Renault Clio 1.5 Diesel reed ik, vreemd genoeg op goedkope brandstof van de Tango zuiniger dan op de duurdere Diesel van de grotere en bekendere merken.Maakt het nog uit waar je tankt? Bijv shell,esso of texaco?? Ik tank gwn lkkr goedkoop maar weet niet cker of er ook verschil in zit..
Met m'n vorige auto, Renault Clio 1.5 Diesel reed ik, vreemd genoeg op goedkope brandstof van de Tango zuiniger dan op de duurdere Diesel van de grotere en bekendere merken.
Heb met m'n huidige Polo 1.2 TSi nog geen grote verschillen kunnen ontdekken.
Ik heb een 1.2tsi crosspolo 6r van 2014.
90pk JD naar 141pk.
Haal 650pk op volle tank met dagelijks 100km waarvan 80km snelweg. Ben zeker geen trage rijder en trek vaak stoplicht sprintjes.
Ben er zeer tevreden over.
650pk?
Of bedoelde je km haha.. 141 pk tsi, gruwelijk!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.