Nog een aanpassing in VCDS:
Deuren automatisch op slot na 30 seconden UIT gezet.
Deuren automatisch op slot na 30 seconden UIT gezet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Inmiddels foto's bijgevoegd, alleen jammer dat er maar 3 per onderdeel kunnen.
Heb 'm inderdaad laten inbouwen, en tevens alle lampen aan de voorkant vervangen door een andere kleur.Je hebt de xenon dus niet zelf ingebouwd??
Zit er veel verschil in de xenon sets??
Heb 'm inderdaad laten inbouwen, en tevens alle lampen aan de voorkant vervangen door een andere kleur.
In principe heb je door programmeren niet meer een speciale canbus set nodig. De set die ik zelf heb laten inbouwen was m'n eigen set uit mijn oude auto, deze ballasten waren zeker niet slim waardoor het inbouwen wat meer moeite kostte door de beperkte ruimte. De set die de inbouwer levert zijn wel slim ballasten en de kleur van de lampen ook een stuk blauwer.
De prijsverschillen van de sets die hij aanbied zitten vooral in de andere lampen.
Mijn stadslicht is LED, en die is een stuk blauwer dan mijn Xenon. Die Xenon die ik heb zou ook 6000K moeten zijn.Lijkt net of je aan de binnenkant iets van blauwtint hebt in je koplamp en xenon wel wit.
Wil zelf 6000K net zoals me dagrij-verlichting en mistlampen, de led's heb ik al binnen
Mooie kleur komt er van jou set af!
lang niet alle 6000k sets geven zo'n mooie kleur af
@RJ, die blauwe gloed aan de binnenkant zijn de ledstadslichten
het is echt een hele opgave om de juiste leds te vinden bij je xenon, al valt het op een foto altijd veeeeel sneller op dan irl
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.