klaas6R
Lid
Polo 6R Bluemotion zou gewoon CV via de BCM moeten kunnen...
bedoel je hiermee dat ik alleen de sleutels moet inleren in de BCM?
Volkswagen
Polo 6R 2010
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Polo 6R Bluemotion zou gewoon CV via de BCM moeten kunnen...
terug bij af....Polo 6R Bluemotion zou gewoon CV via de BCM moeten kunnen...
Bedankt voor je reactie maar ik heb geen idee, ik ben redelijk ervaren met een ander merk (Ford) maar van VW weet ik nog niets Ze heeft twee platte sleutels, en alleen het openen en sluiten op afstand zou al mooi zijn. Als ik een originele BCM zou plaatsen (waar vind ik die?) dan heb ik toch ook een sleutel nodig met transponder erin? Mijn idee was zo'n set eerst in te bouwen en het elektrische deel werken maken. Dan voor starten de originele sleutel gebruiken. 2e stap is dan kijken of ik de transponder uit een originele sleutel kan overzetten in de nieuwe klapsleutel en de baard laten maken.kun je er niet gewoon een comfortline BCM inzetten en daarop de sleutels inleren?
Zelf het het setje gekocht zoals in post 1 staat. Aangesloten zoals beschreven en volgens de gebruiksaanwijzing. Alles werkt zoals het hoort, open/dicht.
Wat betreft de BCM heb ik geen ervaring.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja, dat ben ik ook van plan, probleem is dat ik op de site van Wenmar die set niet kan vinden, of ik kijk niet goed. (dat zal het wel zijn).
Ik zie sets met canbus, plus gestuurd, met plug en play kabel en nog meer varianten. Dus ik zou graag zekerheid willen welke ik moet bestellen.
Gaat dus om een Polo 6R easyline met centrale vergrendeling, zonder afstandsbediening, en ik wil dezelfde unit als in post 1 staat.
Ik heb even gekeken op mijn factuur van wenmar. Destijds hete het setje wat ik kocht: VW klapsleutel 3 Knops voor bestaande CPV Beetle/golf/Passat/polo.
Naar mijn weten is de CV aangestuurd door massa. Logisch als je kijkt naar de aansturing van het kastje wat ik heb ingebouwd.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ziet er hetzelfde uit... lijkt me te moeten werken.Bedankt dat je even gekeken hebt, ik denk dat het dan deze is : http://www.wenmar.nl/vw/1284-klapsleutelset.html
De omschrijving is : klapsleutelset 3 knops voor bestaande CPV Beetle/golf/Passat/polo OEM
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.