Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, de originele airbag is anders. Als je een mfsw stuur wilt, dan moet je daar ook een airbag bij kopen. Die van mij kwam uit een vw sciroccoHebben jullie de airbag gebruikt van je stuur van de polo?
hallo
Neem aan voor zo stuur omruiling dat je wel de juiste BMC moet hebben ?
gr dennis
Is er toevallig ergens een link naar alle afkortingen? De termen "BCM" of "vcds" of "mfsw" zeggen mij niets.
welke codes? uitdraai vcds?
goed bezig!Tijdens het monteren heb ik perongelijk het klokveer aangeraakt volgens mij waardoor mijn stuurhoeksensor niet meer correct stond. Na wat stoeien terug op zijn basisstand kunnen zetten. Nu werkt alles weer zoals het hoort gelukkig
offtopic, zou je mij de link van je stuurhoes kunnen doorsturen, of is dit een WRC stuur?Hierbij mijn nieuwe alcantara GTI stuur
offtopic, zou je mij de link van je stuurhoes kunnen doorsturen, of is dit een WRC stuur?
Aanschaf stuur en airbag. Tussen 300 en 400Kan in elke Polo 6R een MF stuur ingebouwd worden? Er is mij verteld dat dit bij mijn Polo maar allemaal erg moeilijk zou zijn, dat mijn kabelboom aangepast zou moeten worden etc.
Ik ben sowieso geen handig persoon, dus ik zal het sowieso door iemand laten inbouwen, maar ik wil ook geen €1000,- (Of iets in die richting) gaan betalen voor het switchen van een stuurtje omdat zij mij dingen kunnen wijsmaken waar ik geen verstand van heb.
Ik zou namelijk enorm graag een MF stuur willen, dit geeft de auto vanbinnen echt een veel luxere uitstraling en het is natuurlijk enorm handig.
Aanschaf stuur en airbag. Tussen 300 en 400
Inbouw 75
offtopic, zou je mij de link van je stuurhoes kunnen doorsturen, of is dit een WRC stuur?
Zou mooi zijn als het voor €500,- geregeld kan worden. Dan zal ik eens gaan rondkijken wat mooie stuurtjes zijn. Bedankt!
Kan zeker nietAls je op dit moment een lederen stuur hebt kun je je airbag overzetten.
Klopt heb het even nagekeken. Je kan alleen de airbag van een MFS met knopjes links overzetten naar een GTI/GTD/R stuur.Kan zeker niet
Airbags zijn verschillend
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.