Robbie - Robbie
Lid
Geschatte tijd
één middag werk (6 uurtjes)
Benodigdheden
platte schroevendraaier
torx 20 schroevendraaier of bitjes
dremel met slijpschijfjes of boormachine en decoupeerzaag
twee nagels aan je hand is ook wel makkelijk
onderdeel nummer: 1J0947301
Werkwijze
stap 1
haal aan de zijkant de plaat los

stap 2
haal de twee gemarkeerde klementjes los. (hier komen de nagels van pas)

stap 3
schroef nu de 9 torx schroeven er uit 5 in het kastje 2 van de multimedia box ook in het kastje en 2 onder het kastje bij het voetenruim

stap 4
haal het kastje voorzichtig naar voren. haal stekkers van de bandenspaning en airbag knoppen los. doe dit ook met de slang die het kastje moet koelen
stap 5
teken nu de afmetingen van het lampje op het kastje af

stap 6
maak met een dremel (als je die hebt) de uitsparing voor het lampje. doe die voorzichtig !! beter een paar keer te weinig. als in één keer te veel

en natuurlijk even een aktie foto van hoe ik bezig was

stap 7
nu moet ik eerlijk zeggen dat ik geen rekening heb gehouden met het dieper naar beneden vallen van het lampje als je de uitsparing gemaakt hebt.
maar dit heb ik opgelost door in het wip schakelaartje een boutje te draaien. om hem toch weg te laten duwen bij het sluiten.

stap 8
het aanbrengen van de stroom toevoer. omdat ik meerdere sfeerverlichting in Mypolo heb zitten. heb ik gewoon daar een aftakking van gemaakt. dus als iemand een mooie oplossing heeft voor het verkrijgen van stroom voor het dashboard kastje dan horen wij dit graag.

natuurlijk even testen of die het doet
stap 9
alles weer terug schroeven en plaatsen.
Fototje van het resultaat
zoals we weten lijken foto's in het donker niet zo goed.
maar geloof me de halve auto is verlicht als je het kastje opent

succes allemaal
Gr. Robbie
één middag werk (6 uurtjes)
Benodigdheden
platte schroevendraaier
torx 20 schroevendraaier of bitjes
dremel met slijpschijfjes of boormachine en decoupeerzaag
twee nagels aan je hand is ook wel makkelijk
onderdeel nummer: 1J0947301
Werkwijze
stap 1
haal aan de zijkant de plaat los

stap 2
haal de twee gemarkeerde klementjes los. (hier komen de nagels van pas)

stap 3
schroef nu de 9 torx schroeven er uit 5 in het kastje 2 van de multimedia box ook in het kastje en 2 onder het kastje bij het voetenruim

stap 4
haal het kastje voorzichtig naar voren. haal stekkers van de bandenspaning en airbag knoppen los. doe dit ook met de slang die het kastje moet koelen
stap 5
teken nu de afmetingen van het lampje op het kastje af

stap 6
maak met een dremel (als je die hebt) de uitsparing voor het lampje. doe die voorzichtig !! beter een paar keer te weinig. als in één keer te veel

en natuurlijk even een aktie foto van hoe ik bezig was

stap 7
nu moet ik eerlijk zeggen dat ik geen rekening heb gehouden met het dieper naar beneden vallen van het lampje als je de uitsparing gemaakt hebt.
maar dit heb ik opgelost door in het wip schakelaartje een boutje te draaien. om hem toch weg te laten duwen bij het sluiten.

stap 8
het aanbrengen van de stroom toevoer. omdat ik meerdere sfeerverlichting in Mypolo heb zitten. heb ik gewoon daar een aftakking van gemaakt. dus als iemand een mooie oplossing heeft voor het verkrijgen van stroom voor het dashboard kastje dan horen wij dit graag.

natuurlijk even testen of die het doet
stap 9
alles weer terug schroeven en plaatsen.
Fototje van het resultaat
zoals we weten lijken foto's in het donker niet zo goed.
maar geloof me de halve auto is verlicht als je het kastje opent

succes allemaal
Gr. Robbie
Laatst bewerkt door een moderator: